Tehnologia din spatele comerțului electronic avansează într-un ritm vertiginos, iar totul devine copleșitor când volumul de cumpărături online crește la fel de rapid. Nu e de mirare că specialiștii în aplicații de automatizare a vânzărilor dezvoltă, pe lângă softurile SFA, și servicii de integrare ERP cu magazinul online. Ceea ce cu ani în urmă ni s-a părut a fi greu de realizat, acum este o normalitate. Milioane de consumatori se bazează pe cumpărăturile virtuale pentru a procura bunuri și servicii într-un mod rapid și confortabil.

Dinamica în comerțul online

Comerțul electronic se bazează pe principiul simplu al cererii și ofertei. Creșterea constantă a cererii a însemnat determinat consumatorii să devină mai pretențioși decât în ​​trecut. Cumpărătorii online se așteaptă să plaseze comanda rapid și, bineînțeles, să aibă modalități multiple de plată care în același timp să funcționeze în siguranță.

Dacă mergem mai departe, când clienții au o întrebare, aceștia preferă răspunsul de la un asistent live, în detrimentul accesării unei pagini cu „întrebări frecvente”. Cu alte cuvinte, clienții caută o experiență personalizată, care necesită multă atenție din partea companiilor la tot ce se întâmplă pe platforma de e-commerce.

Integrarea ERP, o soluție simplă și adaptabilă oricărei afaceri

Cu atât de multe provocări în e-commerce, specialiștii în software development au realizat că lumea retailului are nevoie de automatizare pentru a funcționa cât mai eficient. Într-o companie în care magazinul online este în plină creștere, gestiunea informațiilor este dificil de realizat manual indiferent de industrie. Mai mult, uneori apar erori de procesare a comenzilor, ceea ce duce la scăderea calității serviciilor oferite.

Pentru a menține calitatea serviciilor oferite în magazinul online, companiile utilizează servicii de integrare ERP care automatizează transferul de date. Acest transfer funcționează în dublu sens – mai întâi, produsele și prețurile sunt preluate automat din sistemul ERP. Apoi, detaliile despre comenzi și clienți sunt transmise automat în sistemul de gestiune și contabilitate, după ce consumatorul plasează comanda. În acest fel, atât echipa de vânzări cât și clienții au acces în timp real la informațiile de care sunt interesați.

Productivitate mărită a magazinului tău online cu Optimall ConnectoR

În viitor, ne putem aștepta ca tendințele în e-commerce să implice o dinamică și mai accentuată. De aceea, e bine să fii pregătit pentru schimbările în vânzările online cu un serviciu de automatizare a transferului de date. Optimall ConnectoR este serviciul care permite sincronizarea automată a datelor din magazinul online, oferă control asupra produselor și reduce erorile umane. Dacă vrei ca afacerea ta online să fie și mai performantă, contactează echipa Optimall by AROBS la [email protected] sau la  0748158881.

Source