Platforma B2B (Business to Business) reprezintă un magazin online în care distribuitorul/importatorul/producătorul pune la dispoziția partenerilor săi oferta de produse și servicii, stocul disponibil și discount-urile aferente. Partenerul de business (cumpărătorul) accesează platforma B2B și comandă singur produsele dorite, acestea urmând să ajungă direct în ERP-ul companiei.

Cum să alegi platforma B2B perfectă pentru business-ul tău?

În prezent, sunt foarte multe platforme B2B pe piața internă. Pentru a alege o platformă B2B perfectă pentru business-ul nostru trebuie să fim atenți la următoarele aspecte:

  1. Platforma B2B trebuie să se interfațeze cu sistemul de gestiune (ERP) al companiei pentru ca toate datele importante să fie sincronizate într-un singur sistem;
  2. Platforma B2B trebuie să asigure metode sigure și variate de plată astfel încât fiecare partener de business să poată plăti în siguranță;
  3. Platforma B2B trebuie să poate fi personalizată în funcție de nevoile companiei tale;
  4. Această platformă trebuie să ofere posibilitatea partenerilor tăi să se logheze online cu ajutorul unui username și a unei parole pentru a avea mereu acces la date importante precum: facturi, discount-uri personalizate etc.

Alege o platformă B2B pentru a-ți dezvolta un nou canal de vânzare în care clienții tăi (persoane juridice) să aibă mereu acces de oriunde s-ar afla.

Dacă compania ta realizează vânzări cu ajutorul agenților de vânzări, îți recomandăm să folosești o soluție de tip SFA (Sales Force Automation) precum este Optimall SFA by AROBS. Cu ajutorul acesteia, agenții de vânzări vor prelua comenzile într-un mod automatizat folosind un dispozitiv mobil cu sistem de operare Android. Optimall SFA by AROBS se interfațează cu orice ERP pentru a prelua toate datele necesare.

Pentru informații suplimentare și o ofertă de preț personalizată în funcție de nevoile business-ului tău, scrie-ne la adresa de email [email protected] iar noi te vom contacta în cel mai scurt timp posibil.

Source