TOMMY HILFIGER & SZA AU FOST GAZDELE BRUNCH-ULUI NEW YORK FASHION WEEK ORGANIZAT LA MAXWELL TRIBECATOMMY HILFIGER & SZA AU FOST GAZDELE BRUNCH-ULUI NEW YORK FASHION WEEK ORGANIZAT LA MAXWELL TRIBECA

La eveniment au luat parte membri ai familiei, vedete din moda si pionieri creativi, intalnirea efervescenta avand ca scop sarbatorirea lansarii campaniei Toamna 2023.

Tommy Hilfiger a sarbatorit lansarea campaniei si colectiei Toamna 2023 cu un brunch in cadrul New York Fashion Week pe 10 septembrie. Co-gazduit de Tommy Hilfiger si starul campaniei, SZA, evenimentul a avut loc la clubul privat, Maxwell Tribeca. SZA este un artist de top,  nominalizata la Academy Award®, castigatoare a premiului GRAMMY® si a mai multor discuri de platina; artista apare in campania TOMMY HILFIGER Toamna 2023 alaturi de familia ei si de cei dragi.

Brunch-ul a fost o sarbatoare ale apartenentei si a starii de a fi impreuna, temele noii campanii. Era firesc ca membrii familiei si persoanele dragi lui Tommy si SZA sa se reuneasca in cadrul acestui eveniment alaturi de vedete aflate la inceput de drum din industrii precum moda, arta, muzica, divertisment si sport. Oaspetii s-au bucurat de un festin culinar pregatit de DeVonn Francis si au baut cocktail-uri special create pentru acest moment, in timp ce au dansat pe seturi mixate de DJ Jadab0o.

Printre participantii de seama imbracati in TOMMY HILFIGER se numara A Boogie Wit da Hoodie, Antonia Gentry, Aoki Lee Simmons, Babyface, Brooks Nader, Carlacia Grant, Central Cee, Chris Appleton, Coi Leray, Darren Barnet, Dascha Polanco, DDG, Deja Kelly, Doechii, Emma Brooks Mcallister, GloRilla, Grier Hammond Henchy, Halima Aden, Jalen Green, Jalen Noble, Jasmine Tookes, Jodie Woods, Jordyn Woods, Karrueche Tran, La La Anthony, Lily Chee, Lola Brooke, Lukas Gage, Madelyn Cline, Michael Rainey Jr., Ming Simmons, Noah Beck, Olivia Ponton, Quavo, Rachel Sennott, Remi Bader, SZA, Sabrina Quesada, Shenseea, Summer Walker, Tanner Reese, Tinx, Yung Miami.

Colectia TOMMY HILFIGER Toamna 2023 ofera o viziune moderna a stilului, inspirata de evadarile in aer liber si elementele esentiale prep, Classic American Cool. Cu o perspectiva contemporana asupra stilurilor de mostenire si a siluetelor de arhiva, produse specifice brand-ului prezinta un remix jucaus si se regasesc in intreaga colectie, inclusiv originalul Tommy Tartan, rosu, alb si albastru, dunga recognoscibila si monograma TH.

Prietenii si fanii brand-ului sunt invitati sa se alature conversatiei in social media folosind  #TommyHilfiger, si @TommyHilfiger. 

Despre SARKK

SARKK a fost fondata in 1998 cu scopul de a fi distribuitor exclusiv Tommy Hilfiger in Romania, Grecia, Cipru, Bulgaria, Albania, Macedonia de Nord si Moldova.

De la 1 iulie 2019, compania a fost numita si distribuitor exclusiv pentru Calvin Klein in Grecia, Romania, Cipru, Bulgaria, Albania si Macedonia de Nord.

Extinderea companiei se bazeaza pe o abordare omnichannel si produsele ambelor brand-uri sunt disponibile in magazine fizice, prin parteneriate Shop In Shop, magazine Outlet, o larga retea de clienti angro, precum si pe tommy.com

Vizand mereu o dezvoltare organica si durabila, condusa de valorile CSR, SARKK, cu pasi stabili si increzatori, este una dintre cele mai sanatoase corporatii din industrie si se extinde captivand chiar si pe cei mai exigenti consumatori.       

Despre Tommy Hilfiger

TOMMY HILFIGER este unul dintre cele mai recunoscute brand-uri de lifestyle premium din lume, o sursa de admiratie si inspiratie pentru consumatori din 1985. Brand-ul creeaza un stil emblematic, care prinde viata la intersectia dintre clasic si nou, creat impreuna cu oameni care modeleaza cultura la nivel global. TOMMY HILFIGER celebreaza esenta stilului american clasic cu o nota moderna. Tommy Hilfiger ofera consumatorilor din intreaga lume calitate premium, prin TOMMY HILFIGER si TOMMY JEANS, cu o gama larga de colectii, inclusiv imbracaminte sport, denim, accesorii si incaltaminte pentru barbati, femei si copii. Tommy Hilfiger are un angajament de neclintit fata de sustenabilitate si incluziune.

Vanzarile globale in retail ale produselor TOMMY HILFIGER au fost de aproximativ 9,3 miliarde USD in 2021, iar brand-ul este sustinut de peste 16.000 de asociati din intreaga lume – prezent in 100 de tari si in peste 2.000 de magazine, inclusiv cel mai mare magazin global al sau, tommy.com.