Clienții care doresc o colaborare cu Firma Grandl Web trebuie să analizeze următoarele subpuncte înainte de a începe :

1. Firma oferă TIMP gratuit pentru realizarea și înțelegerea proiectului, însă clientul nu trebuie să beneficieze abuziv de acest aspect!

TIMP & BUSINESS

Deoarece ne aflăm în era vitezei, TIMPul deține cel mai important rol cu privire la conceperea sau configurarea unui business / unei idei. De ce? Fără acordarea TIMPului necesar pentru reușită, clientul s-ar simți confuz și firma nu și-ar putea duce la bun sfârșit proiectul deoarece nu a acordat TIMPul necesar.

2. Neimplicarea serioasă și indecizia clientului nu duce la nimic bun !

INDECIZII

În cazul în care clientul are o cerință în mediul IT și este indecis de începerea proiectului sau nu cunoaște deloc acest mediu, i se recomandă să se documenteze despre micile aspecte cu privire la necesitățile sale. De ce? Când cumperi un obiect sau un produs, trebuie să știi înainte de ce sau ce anume cumperi. Aceste informații se regăsesc de cele mai multe ori în descrierea Pachetelor de vânzare, însă această informație este doar cea pe care firma o prezintă clienților. De ce să nu ne documentăm când vine vorba despre noi și ceea ce dorim ? Majoritatea firmelor pun la dispoziție consultanță gratuită și tot pachetul de informații de care clientela are nevoie, însă nu își asumă dacă informația a fost percepută sau nu. Informațiile pe care firma le oferă nu necesită justificare complexă deoarece agentul nu este nevoit să învețe clientela mediul ocupant ( ar fi imposibil – sunt ani de studii implicați ).

Pentru Clienți — DOCUMENTAȚI-VĂ ÎNAINTE DE A CUMPĂRĂ CEVA. PENTRU DUMNEAVOASTRĂ O FACEȚI.

3. De ce clientul are acest obicei ? Și anume cel de a garanta plata ori începerea proiectului când suma totală pe care acesta o cunoaște sau o află ulterior nu poate fi acoperită ?

Money-Locked

Înțelegem mai mult decât necesar situația generală a individului din România. Și noi ne aflăm în aceeași țară și muncim din greu pentru a oferi rezultate scontate în schimbul plăților corecte și justificate. Ceea ce nu înțelegem este situația din ce în ce mai des întâlnită, aceea de a întreține o conversație unde clientul : 1. se declară cu un statut aproape de neatins ; 2. ia decizii destul de pompoase cu privire la un început de colaborare -> din punctul nostru de vedere aproape inutil ( strategia nu este de a implica o sum[ enormă de bani pentru a realiza un profit scontat în timp, doar muncă multă și bani corect calculați și investiți în proiect ). De ce ne inferiorizati și totodată nu vă respectați cuvintele finale ? Bună întrebare – Această problema o avem cu toții și se leagă de vânzare-cumpărare. Nu uitați că firmele cu bun-simț vă înțeleg nevoile și totodată venitul. Este normal să vă înțelegem și să vă susținem , mai ales când vine vorba de succesul dumneavoastră deoarece este și succesul nostru.

Pentru Clienți – – – Căutați firme de BUN-SIMT ȘI SERVICII CORECTE . ÎNCERCAȚI SĂ NU VA MAI SIMȚIȚI CEEA CE NU SUNTEȚI – NU ESTE PLĂCUT NICI PENTRU NOI, NICI PENTRU VOI.

4. Prestarea serviciilor la timp – PLATA ÎN ÎNTÂRZIERE !

Motive principale : ,, Ne calculăm veniturile, va plătim îndată ce avem un răspuns confirmat ” ; ,, Sunt plecat. Va plătesc când revin ” ; ,, Mai așteptați-mă puțin că am o investiție mare de făcut și am alocat toți banii acolo “; ,, …” . Ați ales firma noastră deoarece cunoașteți serviciile pe care le prestăm și ce este cel mai greu de realizat însă nu imposibil : să vă fim aproape la orice oră pentru orice necesitate și cerință . Rugăm clienții actuali să comenteze cu privire la acest articol dacă au avut întârzieri sau dacă în momentul în care au făcut specificații , nu au fost corectate în următoare zi cel mult . Greșelile mici dintr-un business sunt absolut normale, având în vedere cât în spatele unei imagini se află oameni. DA! – oamenii pe care îi iubim, semenii noștri care, indiferent de vasta cultură sau studii deținute, au mici erori care sunt remediate în următoarea secundă, ori clienții care se confruntă cu viețile lor personale. Și … să recunoaștem : astăzi muncim mai mult cu mai puțini bani și pe drumul succesului se alătură relația întreținută la bine și la greu, se alătură omenia și înțelegerea dintre firmă și client și nu numai, se alătură simpatia personală cu privire la reușita business-ului.

Pentru Client – – – DACĂ NOI PRESTĂM SERVICII LA TIMP, PLATA CLIENTULUI ( recompensa primită de angajați pentru un serviciu realizat ) NU TREBUIE SĂ ÎNTÂRZIE NICI MĂCAR O ZI. NOI NU ÎNTÂRZIEM – SUNTEM PREZENȚI AICI , ÎN INTERVALELE ORARE SELECTATE ( ne putem numi chiar 24 / 24, având în vedere programul de muncă )

5. Deschideți bine ochii dragi clienți actuali și viitori. Cine a spus că succesul este ușor și garantat, nu trăiește în 2021.

Putem vorbi puțin despre realitate ? Sau ne iluzionăm și nu știm cum să o mai privim ? Succesul se poate atinge, însă nu în parametrii des auziți. Precum am și specificat, muncă depusă & timpul investit & ideea ingenioasă & colaborarea eficientă duc către succes. Gândiți-vă că la ora actuală avem miliarde de website-uri unde reușita promisă este 100%. Ar trebui să avem toți un profit inimaginabil și totodată să numai fie nevoie de niciun serviciu și muncă investită după câteva luni. Pe lângă aspectele specificate mai sus, avem de parcurs împreună multe altele pentru a face un profit real, însă, ce este bine de știut , este că : SE POATE ! DA ! SE POATE ! Real, fără garanții stupide și promisiuni deșarte. Puteți face un profit foarte bun din businessul dumneavoastră, însă strategia este la fel de bine calculată și muncită precum toată realizarea proiectului.

Pentru Client – – – REALITATEA SE OBSERVĂ CORECT ȘI SE ELUCIDEAZĂ CU AJUTORUL CELOR PRINCEPUȚI.

6. Serviciu prestat – Plată neefectuată.

Astăzi, împreună cu echipa, observăm un logo realizat de firma noastră și încredințat unui client de renume și totodată un om în care am implicat încredere și gânduri bune. Însă clientul a uitat un simplu aspect , atât de simplu – SĂ PLĂTEASCĂ ! – Sunăm avocatul, se prezintă dovezile, se înaintează intenția, se parcurge tot cazul istovitor, câștigăm în instanța și unde s-a ajuns ? – La aceeași plată care oricum trebuia efectuată, după un lung-termen de așteptare, după degradarea BRAND-ULUI clientului și … înspre rușinea noastră, pentru indicarea lui ca rău platnic. O bună relație duce la realizarea altor bune relații și tot așa. Nu trebuie neapărat să se solicite servicii, ci doar o bună colaborare, unde entitățile se ajută reciproc să reușească în termenii lor. De ce simțul răspunderii este încă inexistent ? Un serviciu prestat trebuie plătit atâta timp cât solicitarea lui a fost înaintată de client. Dacă acesta menționează că situația lui este îngreunată de problemele zilnice, omenia își face apariția pentru a înțelege cu seriozitate situația clientului. Acesta este ajutat și pe alte căi , dar niciodată nu va fi iertat pentru viclenia cu care a jucat un rol demn de om respectabil în societate.

Pentru Client – – – NEPLATA CLIENTULUI ESTE DECĂDEREA SA PUBLICĂ.

Întâmplările reale trebuie enunțate și exclamate cu voce tare. Greșeala omenească este firească și totodată reușita este garantată de oameni muncitori cu idealuri mărețe. Vorbim către un popor, unde adevărul este ascuns în sufletul fiecărui participant la acest circ de statut obsesiv câștigat și ideologii false căpătate.

BLOGUL UNUI ADMINISTRATOR DE FIRMA IT – DA! – BLOGUL UNUI OM LA FEL DE MUNCITOR.

Source