Și totuși, destul de des diferența este făcută de serviciile de livrare. Cum poate face acest aspect diferența între un magazin online de succes și unul care se zbate să existe pe piață? Află din cele ce urmează! 

La ce se referă condițiile de livrare? 

Prima data când un client descoperă condițiile de livrare este momentul în care are deja produsul în coș și se pregătește să-l achite și să stabilească metoda prin care va intra în posesia lui. Acest punct critic poate face diferența dintre un client mulțumit și unul nemulțumit. Ține minte, nu e niciodată prea târziu să se răzgândească și să aleagă să cumpere din altă parte dacă nu-i surâd condițiile de livrare! 

De ce sunt condițiile de livrare atât de importante? 

Răspunsul este unul foarte simplu: pot face diferența dintr un client mulțumit și fidel și unul care nu va mai reveni niciodată pe site-ul tău. Dacă produsul comandat ajunge prea târziu, la altă adresă, stricat sau livratorul nu se comportă frumos cu clientul, atunci șansele de-al pierde cresc imediat. De ce să nu apelezi la un magazin online care-ți livrează produsele mai repede? 

Dacă vrei să te remarci pe piață trebuie să asiguri cele mai bune servicii, mai ales în ceea ce privește livrarea. Desigur, asta presupune să pui la dispoziția clienților cât mai multe opțiuni de livrare, să lucrezi cu livratori profesioniști, să-ți eficientizezi pe cât posibil procesul. Aici vorbim inclusiv despre monitorizarea retururilor

Sfaturi pentru îmbunătățirea condițiilor de livrare

22% din persoanele care fac cumpărături online sunt de părere că o durată de livrare mai mare decât ce ai indicat pe site este o problemă foarte gravă. Ce poți face efectiv pentru a ieși în față prin calitatea serviciilor de livrare? Iată câteva sfaturi: 

Implementează o strategie de livrare bazată pe mai mulți curieri. Să lucrezi cu mai mulți curieri îți va oferi un avantaj categoric pe piață. Vei putea să compari tarifele, timpii, dar și opțiunile de livrare, vei avea mai multă flexibilitatea în ceea ce privește gestionarea retururilor și vei putea oferi mai multe opțiuni de livrare. Nu în ultimul rând, vei avea mai multă putere de negociere, iar astfel vei putea obține contracte mai avantajoase ;

Implementează soluții de automatizare a livrărilor;

Implementează și opțiuni de livrare în check-out la puncte fixe. Aici vorbim despre benzinării, lockers sau chiar oficii poștale. Rata de conversie poate crește până la 30%;

Folosește platforme care să-ți permită monitorizarea coletelor, fără să conteze numărul de curieri cu care colaborezi; 

Implementează o politică ce include trimiterea notificărilor către clienți în timp real, pe parcursul întregului proces de livrare. 

Începe și tu să-ți optimizezi procesul de livrare și vei vedea cum clienții își vor schimba atitudinea față de afacerea ta! 

Source