Țara noastră duce lipsă de educare în acest domeniu, antreprenorii sunt naivi și încă cred că își pot dezvolta o afacere în mediul online fără să se lovească de niciun obstacol, consumatorii au un comportament încă primitiv. În doar două ore (pentru că atât îți va lua să parcurgi cartea semnată de Marius Trandafir) vei afla că de fapt nu ești pregătit cum trebuie pentru acest mediu. Cartea te va șoca pe alocuri, însă acest șoc îți va prinde bine, te va educa.
Bun venit în ”jungla” numită comerț online!
”Cartea despre comerțul online în România” a fost lansată și a ajuns în mâinile multor antreprenori români. Unii dintre ei și-au și exprimat părerea despre ideile lui Marius Trandafir, iar una ne-a rămas în minte – ”Cu siguranță nu constituie un text ușor de digerat pentru cei aflați deja în domeniu sau pentru cei ce urmează a intra în această junglă.” Nu cred că puteam găsi o descriere mai bună pentru această carte. Jungla este un loc cu legi nescrise, în care pericolul te așteaptă la orice pas. Exact ca industria comerțului online din România.
Dacă vrei să intri în acest domeniu trebuie să te înarmezi cu multă răbdare, să fii precaut și să te adaptezi la aceste legi nescrise. În plus, trebuie să cunoști pericolele, iar de cele mai multe ori, pericolul este chiar în fața ta și nu îl poți evita. El este clientul. Cel care pune produsele în coș și deja se uită pe geam după curier, cel care te dojenește în public atunci când nu îi convine ceva. În același timp, clientul este cel care îți ține afacerea în viață. Cum să te comporți cu el?
În cartea lui Marius Trandafir vei găsi exemple oneste de dialoguri purtate de autor cu diverși clienți. Atenție, această carte nu este un pamflet, deși la prima vedere așa ai crede. Genul de clienți care îți pun bețe în roate, voluntar sau involuntar, există și vor apărea și în drumul tău oricât de mult ai dori să îi eviți. Consumatorul din România încă nu este pe deplin educat, încă nu stăpânește bine tehnologia și vede de cele mai multe ori în antreprenor doar un ”bișnițar”, care vrea să profite de pe urma lui.
Ce te învață cartea lui Marius Trandafir?
Răbdare. Ceva ce nu te învață nimeni. Vor fi situații în care vei spune că nu mai poți, că te dedici prea mult unei afaceri care pare să îți aducă doar obstacole. În astfel de momente ar fi bine să ai lângă tine această carte pentru că te va alina. Nu ești tu ghinionist, ci piața din România nu este pregătită pentru o dezvoltare atât de intensă, așa cum sunt alte țări din Europa. În această carte despre comerțul online vei descoperi o altă psihologie a cumpărătorilor din România și o abordare inedită a comerțului online, sfaturi și recomandări despre cum să îți construiești magazinul online și cum să gestionezi nemulțumirile clienților. În două ore îți vei face o idee 100% realistă despre piață și despre ceea ce te așteaptă dacă într-adevăr vrei să pornești pe acest drum. Este o carte atipică, pentru că nu te învață cum să te îmbogățești, așa cum îți promit alte cărți. Vei vedea că indiferent cât de multe cărți vei citi, nimeni nu îți va oferi secretul succesului pentru că acesta nu există. Succesul ești tu. Dacă știi cum să te porți cu consumatorii și dacă ești pregătit pentru orice obstacol care îți apare în cale, poți considera că ești pe drumul cel bun.
Marius Trandafir este un antreprenor implicat și cu experiență în domeniul comerțului online. La finalul cărții vei avea impresia că îl cunoști pe Marius de o viață și cu siguranță îți vei dori să colaborezi cu el dacă plănuiești să intri în această industrie. Este cel mai bun ghid pe care îl poți avea în această călătorie. Mai multe detalii despre carte poți găsi aici: https://carteadesprecomertonline.ro/.