Exact acum un an, în perioada în care trusturile de presă făceau trafic prezentând realitatea sumbră și deciziile controversate ale liderilor din România, echipa jurnalistică a revistei Biz a decis să dea speranță cititorilor ei și a lansat Biz Good News. Newsletterul prezintă știrile care ne ajută să privim cu optimism lumea și reunește oamenii, companiile și organizațiile care fac lucruri bune, ajută businessurile, societatea sau cultura. Biz Good News a oferit informații nu doar pozitive, ci și valoroase începând cu luna martie 2020.

“Am simtit cât de importantă este fiecare știre pozitivă și am lansat acest newsletter convinși că, la fel ca noi, vor reacționa și cititorii Biz. Reacția lor a fost însă cu mult peste așteptările noastre și ne-am bucurat de sute de mesaje din partea comunității de afaceri care a salutat cu entuziasm inițiativa Biz. Ne bucurăm că am reușit să reunim în acest newsletter știrile bune ale anului 2020 și  suntem convinși că este important să privim cu optimism către viitor.”, spune Marta Ușurelu, owner Biz.

Audiența newsletterului a confirmat nevoia de optimism a publicului, iar proiectul continuă și în 2021! Mai mult, din aceasta lună, Biz Good News apare în parteneriat cu McDonald’s România care a lansat și Buletinul de Vești Bune al companiei.

Din luna mai, echipa Biz va transmite două newslettere pe săptămână: cele mai importante cifre din business în „Show Me the Money” și știrile pozitive în Biz Good News.

Te poți abona la cele două newslettere, completând acest formular online http://eepurl.com/dvs339

 

***

Biz este brandul care reunește o comunitate puternică de oameni de afaceri, atât online, cât și offline.

Businessul Biz Agency înglobează revista Biz, Biz Events – o divizie puternică de organizare evenimente și conferințe, Biz Story – servicii de content marketing pentru clienți, Biz Market View – o divizie dedicată studiilor de piață și portalul online revistabiz.ro.

Revista Biz

Este o voce originală și profesionistă a presei de business românești. O revistă deschizătoare de drumuri, cu proiecte editoriale care aduc valoare cititorilor și comunităților de business.

Jurnaliștii revistei au lansat campanii puternice de conștientizare a valorilor românești (Susținem inovația, Sunt un țăran) sau proiecte unice în lume precum Biz CEO Xchange sau Biz Marketing Xchange, provocarea prin care cei mai importanți CEO sau directori de marketing din Romania își schimbă, pentru o zi, compania în care lucrează. O altă inovație este Biz World, proiectul laureat cu Red Dot Design Award, ediții ale revistei realizate integral peste hotarele țării, în Belgia, Anglia, SUA, Germania, Singapore, Austria, Franța, Japonia, Israel si Coreea.

Biz Events

Divizia organizează anual zeci de conferințe de business și evenimente corporate sau gale, transmițând conținut relevant în formate inovatoare și atractive pentru publicurile țintă.

De 16 ani, echipa Biz organizează puternice evenimente de afaceri în 9 orașe din țară și 8 capitale din lume, de pe 3 continente.

Biz Market View

Divizia de market research s-a impus prin realizarea unor importante studii și topuri în parteneriat cu agenții de research, pe cele mai importante domenii de activitate din România: Top 50 companii performante, Anuarul directorilor de marketing, Top 20 companii IT pentru care merită să lucrezi, Topul agențiilor de PR din România, Brand Ro sau BizTech.

Biz Story

Cu peste 20 de ani de experiență în jurnalism, echipa diviziei de servicii de content marketing pentru clienți știe să spună acele povești pe care cititorii să le savureze și în care brandurile să se regăsească. Conținutul gândit și implementat de echipa de creatori de conținut transmite valorile și mesajele brandului în format creativ în online și offline. Divizia transformă mesajele corporate sau de marketing într-o poveste valoroasă din punct de vedere al formei și conținutului, punând la dispoziția brandurilor toate platformele de comunicare Biz Agency.

Source