Prin brand-ul Bergenbier Fara Alcool, compania porneste un demers de responsabilizare in randul soferilor
Bergenbier S.A., parte a grupului Molson Coors, unul dintre cei mai importanti producatori de bere din Romania, lanseaza campania „SloMo la volan”, un proiect complex de educare si promovare a comportamentelor responsabile in randul soferilor.
Alaturi de fostul pilot de raliuri Titi Aur, campania reitereaza toleranta zero pentru alcool la volan, cat si educarea publicului, prin pastile audio ce au ca tema reflexele soferilor. Umbrela campaniei este platforma digitala slomolavolan.ro, acolo unde publicul va descoperi noua episoade cu recomandari de conducere defensiva. De asemenea, platforma are si o componenta interactiva, unde vizitatorii pot inregistra mesaje audio date cu incetinitorul, o simulare a reflexelor de vorbire atunci cand consuma alcool.
„Pentru noi, pilonul de consum responsabil este esential in strategia brand-urilor pe care le avem in portofoliu, iar prin noul proiect lansat ne dorim sa readucem in spatiul public discutia despre reflexe la volan. Ne bucuram sa il avem partener in acest demers pe expertul in conducere defensiva Titi Aur, alaturi de care am construit un modul de episoade audio informative, disponibile pe platforma slomolavolan.ro. Suntem o companie ce are toleranta zero pentru alcool la volan, iar lansarea acestei campanii intareste angajamentul nostru in aceasta directie”, a punctat Bogdan Jianu, Director Interim de Marketing Bergenbier S.A.
Producatorul are in portofoliu noua sortimente non-alcoolice, iar Bergenbier Fara Alcool este lider in segmentul sau.
„Ne bucuram sa pornim acest demers de constientizare a reflexelor si de reiterare a tolerantei zero pentru alcool la volan. Campaniile pe care le construim au mereu in vedere componenta de responsabilitate, iar SloMo la volan este un proiect complex, la care am lucrat in echipa si alaturi de un partener profesionist, asa cum este Titi Aur”, a completat Elena Ion-Balescu, Brand Manager Bergenbier.
„Cand bei alcool si te urci la volan, nu doar viata ta este in pericol, ci si a pasagerilor tai si a celorlalti participanti la trafic. Responsabilizarea soferilor in acest sens este una dintre temele importante pe care le-am abordat de-a lungul anilor. De aceea ma bucur ca am ocazia sa colaborez cu Bergenbier S.A. in aceasta campanie, oferind informatii si sfaturi din experienta mea, care sper ca le vor fi de folos soferilor”, a punctat Titi Aur.
Campania „SloMo la volan” este disponibila pe canalele oficiale Bergenbier S.A., in online pe platforma slomolavolan.ro si in radio, la statia Kiss FM.
Despre Bergenbier S.A.
Parte a grupului Molson Coors Beverages Company Central & Eastern Europe, compania Bergenbier S.A. a fost fondata in 1994, iar cea mai importanta marca din portofoliul sau, Bergenbier, a fost lansata un an mai tarziu. Astazi, Bergenbier S.A. este in top trei companii producatoare de bere din Romania, avand o fabrica moderna la Ploiesti si o retea performanta de distributie nationala. Bergenbier S.A. acorda o atentie sporita impactului pe care il are in comunitate si asupra mediului. Portofoliul companiei cuprinde marci care acopera toate segmentele pietei. Pe langa berile produse la Ploiesti – Bergenbier, Fresh, Staropramen, Staropramen Unfiltered, Stella Artois, Beck’s, Noroc, Löwenbräu – compania importa si distribuie in exclusivitate specialitatile pragheze Staropramen Dark si Granat, berile de abatie belgiene Leffe si Hoegaarden, berea americana Miller Genuine Draft, cea mai iubita bere mexicana, Corona, precum si berea alba germana nefiltrata Frazinskaner. De asemenea, compania are din 2023 in portofoliu si variantele 0.0% alcool pentru Stella Artois si Staropramen.
Despre Molson Coors
De peste doua secole, Molson Coors fabrica bauturi care aduc oamenii impreuna pentru a se bucura de toate momentele vietii. De la Coors Light, Miller Lite, Molson Canadian, Carling si Staropramen la Coors Banquet, Blue Moon Belgian White, Saint Archer Gold, Leinenkugel’s Summer Shandy, Creemore Springs si multe altele, Molson Coors produce unele dintre cele mai indragite si emblematice marci de bere realizate vreodata. In timp ce istoria companiei este inradacinata in bere, Molson Coors ofera un portofoliu modern care se extinde dincolo de industria berii cu cocktail-uri carbonatate, cafea, vin, kombucha, cidru si multe altele. Molson Coors Beverage Company este o companie cotata la bursa, care opereaza prin Molson Coors America de Nord si Molson Coors Europe si este tranzactionata la New York si la bursa canadiana (TAP). Angajamentul companiei de a ridica standardele industriei si de a lasa o amprenta pozitiva asupra angajatilor, consumatorilor, comunitatilor si mediului se reflecta in Our Beer Print si in obiectivele de sustenabilitate 2025. Pentru a afla mai multe despre Molson Coors Beverage Company, vizitati molsoncoors.com sau pe Twitter @MolsonCoors.
Pentru informatii suplimentare, va rugam contactati [email protected] sau [email protected].
[…] comunicat de presa informativ […]
[…] Articol preluat de pe Comunicate de presa […]
[…] Source […]
[…] Source […]
[…] Comunicat de presa […]