Atelierul de Traduceri , brand românesc lider în domeniul traducerilor de peste 11 ani, se alătură sponsorilor competiției cu o contribuție generoasă de 1000 EUR după cum urmează:

Locul 1- 500 EUR

Locul II-300 EUR

Locul III- 200 EUR

Domeniul traducerilor are nevoie în permanență de specialiști, iar dorința noastră comună, alături de Institutul Francez din România, este să clădim o comunitate puternică, încă de pe băncile facultății. Încurajez cât mai mulți studenți pasionați de limba franceză să participe și fie ca cei mai buni să câștige!, a declarat Virgina Bordaș, Founder & CEO Atelierul de Traduceri .

  Despre competiție

 „Mot à Monde” este un concurs de traducere inițiat de Institutul Francez din Cluj-Napoca, care se derulează în fiecare an în perioada martie–noiembrie. Este organizat în colaborare cu Reprezentanța Organizației Internaționale a Francofoniei pentru Europa Centrală și Orientală, Agenția Universitară a Francofoniei în Europa Centrală și Orientală, Librăria Kyralina, ARTLIT (Asociația Română a Traducătorilor Literari) și editura Casa Cărții de Știință și Atelierul de Traduceri.

Source