Pe baza acestui studiu realizat în martie – aprilie 2021, ni se confirmă ca munca în sistem hibrid va deveni cel mai frecvent intâlnit model de lucru. Acest mix de prezență la birou combinat cu munca de la domiciliu este apreciat de majoritatea candidaților care își doresc să se simta în siguranță în fața amenințării pandemice. În următoarele 12 luni candidații se așteaptă să lucreze cu o frecvență de muncă de la domiciuliu de 1-2 zile săptămână. Comparativ acestor așteptări, companiile au devenit și mai flexibile și în proporție de 35% sunt dispuse ca în următoarele 12 luni angajații lor să lucreze chiar peste 4 zile de la domiciliu. În alegerea modelului de lucru, cel mai important criteriu de care țin cont companiile este tipul de activitate pe care il desfășoară angajații în funcție de nevoia de business, în timp ce în alegerea unui angajator, cel mai important criteriu de care țin cont candidații rămâne salariul și beneficiile, secondat de tipul de activitate pe care îl vor desfășura. Tehnicile de recrutare au suferit de asemenea modificări o dată cu pandemia. În proporție de aproape 70%, companiile au răspuns că întreg procesul de recrutare se desfășoara on-line. Candidații însă simt nevoia unei întâlniri față în față înainte de a lua o decizie finală, conform unei statistici de aproape 50% din studiul nostru. Un alt factor important care modelează piața muncii este nevoia de a iniția acțiuni în vederea adaptării specialiștilor pentru recrutare la distanță, deoarece există un ecart între gradul de flexibilitate al companiilor în ceea ce privește sistemul de muncă de acasă versus percepția candidaților și deoarece avem și noul model de munca de oriunde în care angajatii au domiciliu și pot lucra și din alt oraș diferit de orașul în care compania are birourile. Indiferent de modelele de lucru și de recrutare adoptate, trendul în următoarele 12 luni este dat de faptul ca munca exclusiv de acasă va pierde teren.
Așteptarile candidaților in privința lucrului de acasa in urmatorele 12 luni sunt de 1-2 zile pe saptamana conform studiului de caz realizat de APT
ByPR ROMANIA
mai 12, 2021By PR ROMANIA
Related Post
ADVERTORIAL PLATIT
AFACERI
AGRICULTURA
ARHITECTURA
ARTA
ASIGURARI
AUTO
BANCI
BUSINESS
CASA SI GRADINA
CERCETARE
COMUNICARE
COMUNICAT
COMUNICATE DE PRESA
CONSTRUCTII
CONTABILITATE
COVID
CULTURA
CURSURI
DESIGN
DIVERSE
EDUCATIE
ENERGIE
FAMILIE
FARMACEUTIC
FASHION
FINANTE
FOOD
HORECA
HR
IMOBILIARE
INDUSTRIE
INSTITUTII PUBLICE
INTERNET
IT
JURIDIC
LIFESTYLE
LOGISTICA
MEDIA
NATURA
ONG
PUBLICITATE
RELATII PUBLICE
RETAIL
SANATATE
SOCIAL
SPORT
STIINTA
TEHNOLOGIE
TIMP LIBER
TRANSPORT
TURISM
Ziar360.ro – Sursa de Știri Online România
oct. 29, 2023
PR ROMANIA