Afis publicitar de la Marele Print

Daca alegeti sa realizati un afis publicitar, inseamna ca trebuie sa luati in considerare cateva particularitati pentru a profita la maximum de acest instrument promotional. Fiind cea mai comuna forma de publicitate in promotii, aceasta trebuie facuta intr-un mod profesionist pentru ca rezultatele sa apara.
afis publicitar
Afise publicitare sunt esentiale intr-o campanie de marketing si, daca sunt facute ca la carte, veti descoperi ca puteti transmite cu acuratete mesajul corect si eficient publicului tinta. Prin urmare, va vom oferi cateva sfaturi pentru a crea cu succes un afis publicitar exact ca designerul grafic al unei agentii de publicitate.

Cum a evoluat acest sistem

Totul a inceput in secolul al XIX-lea, cand litografia a inceput sa se dezvolte, iar artistii au continuat sa inoveze si sa creeze afise publicitare in scopuri promotionale. Crearea unui afis publicitar depinde de multi factori, cum ar fi cultura, societatea si politica.

Designul lor variaza in functie de curentul principal. Cunoastem si astazi cele mai inovatoare tendinte: Pop Art, Psychedelic Art si Poster Art. Dezvoltarea tehnologiei a determinat modul in care oamenii consuma arta. Astazi, aceste sisteme de tip afis publicitar trebuie sa atraga atentia, sa impresioneze si sa iasa in evidenta prin unicitatea lor si prin modul in care transmit informatii si idei.

Grafica este un aspect foarte important

Nu doar textul este important, ci si grafica acestuia este un aspect care trebuie luat in considerare. In cazul afiselor publicitare, aceasta poate identifica de la inceput reactia pozitiva sau negativa a publicului tinta. Iata cateva sfaturi practice de care trebuie sa tii cont atunci cand vine vorba de grafica:

  • Posterele cu prea multe imagini nu sunt recomandate. Simplitatea graficului determina intelegerea informatiilor transmise si ajuta la atingerea scopului final.
  • Chiar si de la distanta, afisul trebuie sa atraga atentia! Nu puteti face acest lucru cu fonturi foarte mari, motiv pentru care designul sau trebuie sa fie foarte convingator inca de la inceput. Daca graficul atrage atentia publicului tinta, acesta va citi mesajul transmis in produsul promovat.
  • Nu alege sa folosesti imagini banale si asigura-te ca designul este inovator si nu este folosit pentru a promova alte produse sau marci.

Source