Ce trebuie sa stiti voi despre afis publicitar

Cu afis publicitar, poti atrage cu usurinta atentia publicului tinta, intregul tau obiectiv. Este cea mai folosita tehnica in publicitate. Acum poti alege unul pe comanda ta pe mareleprint.ro
afis publicitar
Acest tip de afis publicitar poate fi imprimat pe doua tipuri de hartie de afis, hartie cu spate alb si hartie cu spate albastru.

In primul rand, primul tip de hartie mentionat, adica hartie alba, este evident o hartie speciala cu spate alb. Este mat cu un strat protector pe o parte. Pentru ca are acest strat protector, hartia este protejata de razele UV, zgarieturi sau rupturi, dar este rezistenta si la umezeala. La celalalt capat gasim hartie cu spate albastru, un tip de hartie opac cu suprafata alba si partea albastra. Aceasta opacitate permite ca acest tip de afis publicitar sa fie aplicat pe alte gazde, si in plus, pe sisteme de tip display cu iluminare de fundal.

Detalii de implementare

Nu sunt necesari pasi stricti pentru a crea un afis publicitar, dar in ciuda libertatii creative, anumiti factori nu pot fi ignorati. De exemplu, estetica joaca un rol foarte important, asa ca trebuie sa acordam o atentie deosebita materialelor folosite la realizarea posterului. Aspectul lor are un impact mare asupra clientilor.

Creati afise publicitare: in special pentru publicul mai tanar, este important sa obtineti interesul afisului inca din primele secunde, altfel afisul publicitar este probabil sa treaca neobservat.

Realizarea afisului: Materialele folosite sunt indicatori ai atentiei la detalii, care la randul lor arata seriozitate si calitatea serviciilor. In plus, panourile din materiale de inalta calitate trebuie sa atraga atentia publicului mai rapid si mai eficient decat panourile din materiale inferioare.

Cele mai importante aspecte

1) Luati in considerare publicul tinta – Inainte de a incepe sa realizati un poster, trebuie sa va ganditi la publicul tinta. Daca afisul ar fi vizat un grup predominant de adolescenti, cu siguranta ar fi executat diferit decat daca ar fi vizat adultilor.

2) Formatul si stilul sunt la fel de importante ca publicul tinta – aveti intotdeauna formatul potrivit pentru posterul dvs. publicitar impresionant. Informatia trebuie sa fie vizibila chiar si de la distanta, asa ca formatul trebuie sa se potriveasca acolo unde este plasata. Mai mult, designul trebuie sa fie atractiv si sa atraga atentia chiar si de la distanta.

Source