Hotelul pune la dispoziția clienților săi 7 camere duble și 4 apartamente în zona centrală a Brașovului, iar cu ajutorul echipei de la Advanced Robotics, va introduce în recepția sa un asistent virtual bazat pe inteligența artificială.

Dispozitivul se numește Mercurio și este un produs unic pe piața de customer service, integrând multiple soluții într-un singur mediu de interacțiune cu clienții. Acesta are capacitatea de a imita și eficientiza interacțiunea umană dintre angajații companiei și clienții săi, fiind o soluție rapidă și eficientă în industria serviciilor. Creat în totalitate de compania brașoveană Advanced Robotics, scopul final al lui Mercurio este să optimizeze costurile companiilor.

„Mercurio oferă turiștilor o experiență nouă și facilă, la doar câteva click-uri distanță. Dat fiind faptul că în zilele noastre majoritatea oamenilor folosesc deja un smartphone, cu siguranță nu vor exista probleme în utilizarea acestui dispozitiv. Procesul este intuitiv și similar cu self check-in-ul din aeroport sau cu plasarea comenzilor în restaurantele de fast food. De aceea, ne așteptăm la un feedback pozitiv din partea clienților.” – Christian Macedonschi, Owner al hotelului.

Odată cu introducerea dispozitivului în hotel, nu va mai fi nevoie ca recepția să fie în grija angajaților. Mercurio este funcțional 24/7, este complet automatizat, independent și capabil să comunice cu clientul.

Pe timpul zilei, dacă recepția este aglomerată, clienții nu mai sunt nevoiți să aștepte până se eliberează. Aceștia își pot introduce singuri datele pentru check-in, se pot caza și achita fără ajutorul angajaților.

Mai ales în raport cu realitatea actuală marcată de pandemie, un dispozitiv de acest gen poate reprezenta un avantaj enorm. Nu doar reduce contactul dintre angajat și client, dar și eliberează recepția mult mai repede.

Angajații din recepție au nevoie de formare și trebuie să cunoască mai multe limbi. Mercurio știe deja tot ce este de făcut și este disponibil și în engleză sau germană, pentru a facilita procesul de cazare pentru străini.

Mercurio rezolvă problema de personal din recepții și implementează acțiunile de customer service mai rapid prin intermediul noilor rețele de concierge.

În acest fel, compania economisește până la 60% din costurile dedicate resurselor umane și eficientizează procesele de vânzări.

Pentru afacere nu este doar o optimizare a costurilor existente, ci este și o nouă sursă de venituri. Mercurio este un excelent agent de vânzări, având capacitatea de cross-selling și up-selling atunci când interacționează cu clienții.

În plus, Mercurio poate oferi o experiență interactivă turiștilor, punându-le la dispoziție informații despre istoria orașului și despre obiectivele turistice din zonă.

„Am demarat și dezvoltarea unei aplicații mobile care să ușureze procesul de check-in și check-out atât pentru clienți, cât și pentru hotel, urmând a fi livrată în varianta finală până la a doua jumătate a anului viitor.

Datorită parteneriatului cu sistemul de management hotelier Cloudbeds, putem facilita o integrare rapidă pentru oricare dintre cele 20.000 de hoteluri care folosesc această platformă. Casa Chitic 1 și Casa Chitic 2 se numără printre primii beneficiari ai dispozitivului Mercurio cu funcționalitatea de smart self-service.

Prin crearea unei rețele de hoteluri partenere, dorim să fidelizăm clienții și să le eficientizăm interacțiunea cu personalul. Odată ce aceștia își introduc datele de identificare pentru a se caza la unul dintre hotelurile partere, ele vor rămâne salvate în sistem conform GDPR, scăpând de grija completării lor de fiecare dată când vor călători.” – Andreas Valentini, cofondator Advanced Robotics.

Cloudbeds este software-ul de management dedicat afacerilor din industria ospitalității cu cea mai rapidă creștere din lume. Peste 20.000 de hoteluri, pensiuni, hanuri și unități de cazare alternative din întreaga lume au încredere în Cloudbeds, folosind cu ușurință platforma pentru a gestiona resursele, a eficientiza operațiunile și a oferi clienților experiențe memorabile.

Fiecare interacțiune a clientului cu Mercurio este înregistrată pentru a crea o bază de date ușor de analizat. Astfel, compania va înțelege mai bine comportamentul consumatorilor, care sunt interesele lor și cât timp petrec pentru fiecare acțiune.

Toate informațiile despre șederea clienților sunt centralizate în platformă, de la check-in și accesul în cameră, până la soluționarea diverselor probleme care pot fi întâmpinate pe parcursul șederii.

„Vrem să aducem soluțiile de customer experience la cel mai înalt nivel. Astfel, introducem noi sisteme user-friendly care să îmbine eficiența inteligenței artificiale cu o interacțiune cât mai plăcută pentru client.

Strategiile pe care le urmărim în următoarea perioadă sunt perfecționarea automatizării lui Mercurio, asigurarea sustenabilității în legătură cu consumul de energie și crearea unui upselling ecosystem care să ducă capacitatea lui Mercurio de vânzare la cel mai înalt nivel”, a adăugat Andreas Valentini.

Pentru o afacere în industria turismului, interacțiunea cu clientul este cea mai importantă. Mercurio fluidizează traficul din hotel, fiind o soluție rapidă și eficientă pentru serviciile cu clienții.

Source