Din Singapore și New York în Qatar, Londra, Saint Tropez și alte zeci de locuri în care se află expuse creațiile lui, Lorenzo Quinn și-a transformat sculpturile în mesaje monumentale despre iubire, speranță, vulnerabilitate, integritate, noblețe și viitorul umanității. Toate transmit emoție instantaneu, fără să mai aibă nevoie de explicații suplimentare.

Afinitatea dintre Lorenzo Quinn și revista HAUTE CULTURE – care împlinește un an de existență pe 9 noiembrie – se bazează pe împărtășirea unor credințe fundamentale. Așa cum HAUTE CULTURE este o publicație care s-a lansat cu un manifest puternic legat de valori și principii, fiecare operă de artă semnată de Lorenzo Quinn este ilustrarea unei valori primordiale a lumii în care trăim.

Printre cele mai cunoscute și fotografiate opere monumentale ale lui Lorenzo Quinn se numără proiectul itinerant Building Bridges” – podurile din mâini sculptate, recreate în diferite orașe ale lumii, reprezentând valori umane fundamentale: prietenia, credința, iubirea, înțelepciunea, speranța – sau instalația Baby 3.0”, devenită simbolul Bienalei de Arhitectură de la Veneția din 2022 și reprezentând renașterea spirituală a omenirii.

La fel de renumite sunt și mâinile – emblema sculpturilor lui Quinn – care îmbrățișează un palat venețian de pe Canal Grande.

Unele dintre creațiile sale s-au transformat inclusiv în bijuterii prețioase, sub forma brandului byLorenzoQuinn, pentru ca simbolurile și credințele profunde împărtășite de către Lorenzo Quinn și publicul său să poată fi purtate în fiecare zi.

Lorenzo este fiul celebrului “Zorba Grecul”, regretatul actor Anthony Quinn, și a a avut la rândul lui o scurtă carieră de actor, jucând, printre altele, rolul lui Salvador Dalí în filmul Dalí (1991). Pe atunci era student la American Academy of Fine Arts din New York și voia să-și câștige propriii bani, așa că mergea la castinguri pentru roluri în filme.

Fizionomia expresivă i-a câștigat rolul lui Dalí.

 

„Având ocazia să-l joc pe Salvador Dalí, să fiu el în film, am realizat că nu voi fi niciodată Salvador Dalí în realitate. Acela a fost momentul în care am realizat că trebuie să am drumul meu și să-mi găsesc locul meu ca artist.” 

 

A fost și momentul în care a ales să meargă pe un alt drum decât tatăl lui și să aleagă pentru totdeauna arta în locul actoriei, făcându-și un renume prin propriile forțe.

 

 „Eu am o vorbă: dacă ești necunoscut, e greu să treci de ușă, dar dacă treci de ea poți să iei liftul până sus, după aceea. Când ești cunoscut fiindcă tatăl tău are un nume celebru, treci rapid de ușă, dar apoi trebuie să iei la rând fiecare treaptă și să te oprești la fiecare etaj ca să le explici oamenilor că meriți să fii acolo pentru cine ești tu, nu datorită numelui pe care îl porți” a declarat Lorenzo în interviul pentru HAUTE CULTURE.

În noiembrie, revista HAUTE CULTURE are privilegiul de a-l aduce în România pe Lorenzo Quinn, la cea de-a doua ediție a galei HAUTE CULTURE – THE CULTURE OF LUXURY, care va avea loc pe 9 noiembrie la Intercontinental Athenee Palace București.

Lorenzo va avea un moment special în cadrul singurei gale din România care celebrează luxul autentic, cultura, dar și valorile și principiile de care lumea de azi are atât de multă nevoie.

HAUTE CULTURE este o publicație editată de Biz Agency.

Businessul Biz Agency înglobează revistele Biz și  Haute Culture Magazine by Biz, Biz Events – o divizie puternică de organizare evenimente și conferințe, Biz Storymakers – servicii de content marketing pentru clienți, Biz Market View – o divizie dedicată studiilor de piață și portalul online revistabiz.ro.

Revista Biz are una dintre cele mai puternice comunități de business din țară. A organizat evenimente de afaceri și proiecte speciale în cele mai mari orașe din țară și în 11 capitale din lume, pe 3 continente.

Source