Pentru a face fata concurentei in domeniu medical, daca ai un cabinet si un site web de prezentare, trebui sa te asiguri ca ai tinut cont de cateva elemente indispensabile. O agentie web design si online marketing cu experienta stie ca site-ul web trebuie vazut din mai multe perspective, ca trebuie sa atraga clientii, dar si sa faca fata concurentei. De asemenea, trebuie sa fie bine evaluat de Google, sa aiba un design de calitate care promoveaza in mod adecvat activitatea cabinetului tau.

Hai sa vedem in detaliu despre ce este vorba!

Design responsive, viteza mare de incarcare, navigare simpla si lizibilitate

Pentru ca mai bine de 60% dintre vizitele de care se bucura site-ul tau sunt realizate de pe dispozitivele mobile, este esential ca acesta sa aiba un design responsive. Acest lucru inseamna de fapt ca site-ul web trebui sa detecteze dimensiunile dispozitivului mobil al utilizatorului si sa se adapteze automat la acestea.

Orice timp de incarcare care depaseste 3 secunde contribuie la pierderea interesului utilizatorilor si, totodata, te va declasa in Google. Prin urmare, daca vrei sa faci fata concurentei, trebuie sa ai in vedere optimizarea timpului de incarcare a site-ului web a cabinetului tau medical.

Pentru ca experienta pe care o au utilizatorii cand naviga pe site-l tau web, trebuie sa ii ajuti sa gasesca cat mai usor informatiile de care au nevoie. Fa site-ul cat mai simplu si mai intuitiv si, totodata, ai grija ca textul sa fie usor de citit si cat mai lizibil.  

Ai in vedere conceptele EAT si YMYL

Inca din 2019, Google a adaugat doua concepte noi, perfectionand algoritmul de cautare care poate afecta in mod direct un cabinet medical. Este vorba despre YMYL (Your Money or Your Life) si EAT (Expertise, Authoritativeness and Trust).

YMYL tine cont de site-urile web care ofera informatii utile pentru fericirea, sanatatea sau bunastarea financiara a utilizatorilor si beneficiaza de un control suplimentar din partea motorului de cautare. De asemenea, Google are un sistem de verificare a veridicitatii informatiilor postate, motiv pentru care site-ul tau web trebuie sa dea dovada de expertiza, sa aiba autoritate si sa fie de incredere.

Prin urmare, descrie pe site-ul tau web certificarile si studiile pe care le ai tu si echipa ta, cazurile de succes din domeniu si orice altceva poate dovedi ca ai experienta si esti expert. Vorbeste despre tine, spune cati ani de practica ai si cati pacienti ai ajutat si posteaza marturii credibile si studii de caz relevante care justifica acreditarile tale si iti cresc autoritatea in domeniu.

Ai nevoie de un flux constant de recenzii pozitive

Recenziile sunt o dovada sociala de incredere si te recomanda, asa ca este important sa te asiguri ca ai un flux constant de recenzii pe website-ul tau. Foloseste o abordare sistematica astfel incat sa primesti constant recenzii noi. Nu solicita recenzii de la pacienti si nici nu oferi beneficii pentru acestea.

Ai nevoie de SEO

Optimizarea pentru motoarele de cautare (SEO) pentru un cabinet medical este diferita fata de cea pentru un magazin online sau o afacere cu prestari de servicii. Este vital sa ai un profil de companie Google, asa ca incepe prin a te ocupa de completarea informatiilor necesare.

O alta strategie SEO vitala pentru un cabinet medical este obtinerea de backlinkuri de valoare. Tu ai nevoie de link-uri de la site-uri din acelasi domeniu ca si tine, grupuri si furnizori locali de asistenta medicala care pot consolida autoritatea si expertiza ta. Este vital sa te asiguri ca Google te vede ca avand o reputatie impecabila. 

Source