Fiecare industrie resimte impactul schimbărilor economice, gestionarea resurselor devenind tot mai dificilă. Costurile de producție și distribuție devin tot mai crescute, iar companiile caută căi de optimizare a proceselor de business, pentru a evita destabilizarea lanțurilor de aprovizionare din care fac parte.
Una dintre soluțiile la care apelează numeroși furnizori care au echipe de agenți de vânzări sunt aplicațiile SFA. Cu ajutorul lor, agenții pot automatiza înregistrarea comenzilor și încasărilor, toate datele fiind transmise direct în ERP-ul firmei. În plus, aceștia au acces la obiectivele de vânzări, ceea ce deschide oportunități pentru progresul individual și al echipei.
Tehnologia ajută antreprenorii să economisească timp și resurse, dar un SFA software sau alte instrumente digitale trebuie completate de strategii bine definite pentru viitor. Specialiștii McKinsey recomandau într-o analiză recentă ca liderii companiilor care fac parte din lanțurile de aprovizionare să construiască strategii bazate pe reziliență, agilitate și sustenabilitate.
Cele trei elemente vor veni în completarea altor trei piloni fundamentali în afaceri – costuri, servicii și calitate. Pentru fiecare din acești piloni reziliența permite reechilibrarea rapidă a afacerii când apari provocări neașteptate, agilitatea facilitează adaptarea la schimbările de pe piață, iar sustenabilitatea implică acțiuni cu impact pozitiv asupra mediului și societății, generând eficientizări ale costurilor în companii.
Câteva dintre modalitățile în care reziliența și agilitatea pot fi dezvoltate sunt, conform McKinsey, îmbunătățirea planificării activităților, automatizarea proceselor, creșterea apropierii față de clienți, digitalizarea fabricilor și educarea echipelor din cadrul companiei. Fiecare pas va eficientiza business-ul, iar efectele vor fi vizibile de la producție (unde este cazul), până la pregătirea comenzilor și livrarea lor către colaboratori.
Observăm că în acest proces de pregătire pentru viitor, tehnologia este menționată constant. Nu e de mirare, având în vedere că specialiștii în dezvoltarea software perfecționează zilnic soluțiile dedicate business-urilor și contribuie la creșterea productivității și economisirea resurselor. Unul dintre cele mai relevante exemple este echipa Optimall by AROBS.
Optimall by AROBS oferă soluții de automatizare a vânzărilor, de integrare ERP cu magazinul online, optimizarea rutelor și inventariere. Cu ajutorul unor astfel de soluții, și compania ta poate economisi timp și bani, în timp ce activitatea fiecărui membru este optimizată. Poți obține performanțe maxime cu resurse minime, iar toate datele despre vânzări sunt digitalizate, eliminând grija gestiunii documentelor fizice.