De ce companiile automatizează activitățile de vânzări?
Automatizarea activităților de vânzări face ca procesul de vânzare să fie mai eficient, astfel încât să poți vinde mai mult și mai rapid. Cele mai bune sisteme SFA sisteme de date pe baza cărora managerii de vânzări pot implementa cele mai adecvate acțiuni la un moment dat.
Beneficiile implementării aplicației SFA includ:
Creșterea productivității agenților de vânzări. Atunci când aceștia petrec mai puțin timp în operarea sistemului, se pot concentra mai mult pe activitățile de vânzare potrivite pentru a încheia tranzacții mai rapid.Creșterea eficienței vânzărilor. Cu instrumentele SFA, agenții pot petrece mai mult timp cu sarcini esențiale (vorbind cu clienții sau organizând întâlniri) și mai puțin timp pentru introducerea manuală a datelor.Mai multe oportunități de generare de venituri. Sistemul SFA poate urmări progresul întregii activități de vânzare. Datele înregistrate despre comenzi, încasări și obiectivele agenților de vânzări oferă managerilor de vânzări resurse de informare valoroase pentru deciziile de business.
Avantajele automatizării activităților de vânzări
În primul rând, SFA Software permite agenților să proceseze mai multe vânzări în mai puțin timp deoarece oferă:
Productivitate crescută. Instrumentele SFA de astăzi oferă vânzătorilor un instrument unic de înregistrare și stocare a datelor despre produse și clienți, care pot fi răsfoite prin funcționalități avansate ale aplicației.
Acces ușor la informațiile despre clienți. Suplimentarea datelor despre clienți cu date despre vânzări și încasări permit monitorizarea facilă a istoricului și permit observarea evoluției comenzilor, dar și anticiparea nevoilor clienților.
Funcții inteligente de planificare și raportare. Cu cât sistemele sunt mai ușor de utilizat, cu atât mai multe date utile și informații utile pot obține de la ele distribuitorii de produse. Acestea pot fi folosite pentru a înțelege mai bine procesele de achiziție, oportunitățile și valorile esențiale de vânzări.
Datorită sugestiilor privind următoarele acțiuni oferite de sistemul SFA antreprenorii pot lua deciziile corecte atât în ceea ce privește echipele de vânzări, cât și în interacțiunea cu clienții. În plus, sistemul SFA automatizează și simplifică introducerea datelor și permite interacțiunile prin intermediul dispozitivelor mobile, astfel încât agenții de vânzări pot economisi timp prețios pentru a crește volumul de comenzi procesate zilnic.