Dacă gestionezi o companie aflată în dezvoltare, probabil ai aflat deja că poți optimiza activitatea cu ajutorul tehnologiei, astfel încât să atingi performanțe maxime cu resurse minime. În industrii dinamice, cum sunt FMCG, Retail & HoReCa, distribuitorii și producătorii au trecut la digitalizarea afacerilor, pentru a deveni mai productivi dar și pentru a economisi timp și resurse valoroase.
Astfel, pentru companiile care au o echipă de agenți de vânzări, SFA este soluția care face colaborarea mai ușoară în timpul vânzărilor. În cazul businessurilor care își desfășoară activitatea de comerț în mediul online, vânzările pot fi gestionate cu ușurință folosind softuri de integrare ERP. Apoi, când vine vorba de transportul eficient al produselor, softurile de optimizare a rutelor sunt actorii principali.
Fiecare dintre instrumentele digitale menționate are un rol important în afaceri. Pentru a înțelege beneficiile acestora, ne vom raporta la suita de soluții Optimall by AROBS, care include aceste instrumente, pe lângă cele dedicate inventarierii.
Soluții software pentru un business productiv
Optimall SFA. Cu ajutorul acestui soft, întrebări precum „la câți clienți vom ajunge săptămâna aceasta?”, „cum stăm cu stocurile?”, „există restanțe pentru comenzile onorate?” vor fi tot mai rar auzite, sau chiar deloc. Optimall SFA are două componente – una pentru smartphone dedicată agenților de vânzări, una pentru desktop dedicate sales managerului. Cu ajutorul aplicațiilor, întreaga activitate poate fi planificată rapid, informațiile despre produse, comenzi și încasări sunt mereu într-un singur loc, iar rapoartele pot fi generate oricând de pe aplicația desktop.
Optimall ConnectoR. Consumatorii preferă tot mai mult să comande produse online, atât în relațiile B2B, cât și în cele B2C. Dacă ai deja un magazin online sau te gândești să înființezi unul, trebuie să ții cont și de modul în care vei gestiona toate comenzile. Aici de ta ajuta serviciul Optimall ConnectoR. Odată ce ai toate datele despre produse în sistemul ERP, ConnectoR va face legătura între ERP și magazinul online pentru ca acestea să se sincronizeze. Astfel, detaliile despre stocuri și produse sunt mereu actualizate pe site, iar datele despre comenzi și clienți ajung direct în sistemul de gestiune, pentru ca produsele să fie pregătite în timp util.
Optimall Logistic. Când vrei să transporți eficient produsele companiei tale, Optimall Logistic este instrumentul potrivit. Cu ajutorul său, reduci costurile de distribuție, iar activitatea șoferilor livratori este mai ușor de organizat. Logistic oferă posibilitatea de a aloca vehiculele în funcție de destinații și încărcătură și, de asemenea, generează rute optime care duc la parcurgerea numărului minim necesar de kilometri în timpul vânzărilor.
Iată cum instrumentele digitale contribuie la creșterea productivității în afaceri. Dacă vrei să economisești timp și resurse, personalizează soluția potrivită alături de Optimall by AROBS. Contactează echipa pe adresa de e-mail [email protected] sau la numărul de telefon 0748 158 881.