Chiar daca poate dura ceva timp pana vei incepe sa vezi primele rezultate, reclamele Google joaca un rol important in campaniile de marketing.
Indiferent de specificul afacerii tale, pentru a atrage clientii ai nevoie de cresterea vizibilitatii online si de campanii de succes precum campanii de Google Ads bine realizate, care sa te ajute sa ajungi la publicul tinta. Afla si tu despre ce este vorba.
Defineste cat mai clar obiectivele campaniei
Exact asa cum la infiintarea unei firme sunt stabilite clar obiective specifice pentru a aloca resursele in mod eficient, ar trebui procedat asemanator si la realizarea campaniilor de publicitate Google. Reliefarea obiectivelor este esentiala pentru a putea stabili care este piata tinta si, totodata, iti ofera un etalon de masurare a rezultatelor obtinute prin campanii Google Ads.
Alegerea cuvintelor cheie relevante este esentiala, iar utilizarea long tails-urilor cresc sansele de a atrage oamenii interesati de ceea ce oferi tu. Daca nu esti sigur cum sa integrezi obiectivele de business in campaniile Google, cel mai bine este sa apelezi la o firma cu experienta inservicii Google Ads care stie ce are de facut pentru a obtine cele mai bune rezultate.
Fa un studiu pe cuvintele cheie
Cuvintele cheie sunt cele care vor face ca la anumite cautari sa apara si anuntul tau in rezultatele motoarelor de cautare, iar alegerea acestora este foarte importanta pentru campaniile Google Ads. Firma ta este specializata pe anumite servicii sau produse, prin urmare, cuvintele cheie trebuie sa fie relevante pentru ceea ce oferi.
Gasirea acestora, insa, nu este intotdeauna usoara daca nu ai experienta, si poate face diferenta intre o campanie de succes si un esec. Aici intervine studiul pe cuvintele cheie si, din fericire, platforma Google Ads iti permite sa faci acest lucru si sa obtii informatiile necesare pentru a le alege pe cele mai eficiente.
Tine cont de locatie
Daca vrei sa ai campanii Google sau cu plata pe click (PPC) eficiente, trebuie sa vizezi locatia si codurile postale care te ajuta sa extinzi aria de acoperire. Este o metoda care functioneaza bine daca vrei sa ajungi la un anumit grup de persoane. De exemplu, vrei sa ajungi la cei care locuiesc in zona de munte unde ar putea fi necesare produsele sau serviciile tale. In plus, daca firma ta are mai multe puncte de lucru, poti lansa campanii Google Ads separate in functie de locatiile dorite.
Foloseste optiunea de licitare manuala
Cuvintele cheie relevante sunt competitive, dar si scumpe, motiv pentru care, daca nu esti atent, campaniile PPC pot deveni costisitoare. De aceea, pentru a avea un control mai bun asupra bugetului alocat este recomandat sa folosesti optiunea de licitare manuala din reclamele Google. Atfel, vei putea sa stabilesti chiar tu pretul pe care vrei sa il platesti si vei avea control asupra bugetului alocat.
De asemenea, ia in considerare ajustarea sumelor licitate in functie de dispozitivele mobile. Intrucat tot mai multi utilizatori folosesc in prezent smartphone-ul si tableta pentru a naviga pe internet, acest aspect este esential. Tine cont de modul in care ajung utilizatorii la tine si foloseste acest lucru in campaniile Google pentru a limita expunerea la anumite dispozitive.
Foloseste extensiile la anunturile tale
Extensiile la anunturile Google sunt o modalitate excelenta de personalizare si te pot ajuta sa te evidentiezi fata de concurenti. In aceste extensii poti introduce informatii suplimentare despre firma ta, adresa, domeniul de activitate, informatii de contact, linkuri catre site-ul tau, etc.
Stabileste o lista de cuvinte cheie negative
Cuvintele cheie negative sunt acele cuvinte pentru care nu vrei ca anuntul tau sa apara in cautari. Le poti folosi pentru a te asigura ca campaniile tale Google Ads sunt optimizate si ca anuntul este vizibil doar pentru cautarile relevante care iti pot aduce cat mai multe conversii.