Nu este ușor să organizezi un eveniment cu stil, dar cu o planificare și un know-how corect, este posibil. Iată câteva considerații cheie de care trebuie să țineți cont:
1. Definiți obiectivul evenimentului dumneavoastră! Ce doriți să obțineți? Doriți să creșteți gradul de conștientizare a mărcii sau să faceți vânzări?
2. Definiți-vă publicul! Cine va participa la evenimentul dumneavoastră? Sunt clienți sau potențiali clienți? La câți participanți vă așteptați? Aceste informații vă vor ajuta să alegeți furnizorii care se potrivesc cu tema și obiectivele evenimentului dumneavoastră.
3. Alegeți furnizorii potriviți! În primul rând, decideți dacă veți angaja freelanceri sau veți angaja o companie specializată în acest tip de muncă. Apoi, gândește-te la ce tip de divertisment s-ar potrivi cel mai bine publicului și temei tale; de exemplu, dacă firma ta este specializată în servicii de dezvoltare de software pentru startup-uri, atunci poate că un DJ ar fi mai potrivit decât un magician.
4. Personalizați-vă și încântați-vă invitații! Știm cu toții cât de uimitor ne simțim atunci când cineva se dă peste cap pentru a ne face să ne simțim speciali.
Alegeți un loc de desfășurare care se potrivește cu tema evenimentului și care vă reprezintă brandul
Locurile de desfășurare sunt importante. Sunt primul lucru pe care îl văd invitații dumneavoastră și pot da tonul întregului eveniment.
Deci, cum alegeți un loc de desfășurare care să se potrivească temei evenimentului dumneavoastră și să vă reprezinte marca? Iată câteva sfaturi:
Gândiți-vă la ce tip de locație va comunica cel mai bine marca dvs. Dacă organizați un eveniment pentru o companie de comerț electronic, poate că închirierea unui spațiu de depozitare ar ajuta la comunicarea faptului că sunteți modern, orientat spre tehnologie și inovator.
Dacă este posibil, rezervați ceva unic. Nimic nu se compară cu organizarea unui eveniment într-un spațiu pe care oamenii nu l-au mai văzut până acum pentru a-l face cu adevărat memorabil. Și dacă este suficient de unic, pot exista și alte beneficii – cum ar fi posibilitatea de a face fotografii într-un mod nou sau de a avea o poveste în spatele motivului pentru care ați ales acea locație!
Încercați ceva nou!
Atunci când planificați un eveniment, este ușor să vă blocați în rutină și să rămâneți la același lucru vechi. Dar acest lucru poate deveni plictisitor și previzibil pentru participanți, așa că de ce să nu încercați ceva nou? Iată o idee pentru evenimente care ies din comun:
Dacă sunteți în căutarea unei modalități de a organiza un eveniment cu stil, nu căutați mai departe de barul mobil – un bar mobil popular care vă permite să vă serviți băuturile în aproape orice locație.
Barul mobil este perfect pentru toate tipurile de evenimente speciale, inclusiv evenimente corporative și multe altele. De asemenea, este excelent pentru orice ocazie în care trebuie să instalați un bar temporar într-un loc care nu are unul!
Barul mobil este complet dotat cu toate ingredientele și echipamentele necesare pentru a pregăti cocktailuri delicioase și alte băuturi pentru invitații dvs. Cea mai bună parte? Puteți alege dintr-o mare variatate de băuturi.
O petrecere cu stil este o petrecere cu Prosecco
O petrecere cu bar Prosecco Vintage este amestecul perfect de lux, vibrație și distracție. O combinație pe care invitații dvs. nu o vor uita niciodată. Este genul de petrecere pe care vrei să o organizezi iar și iar!
Puteți avea totul cu barul Vintage Spumanteria
Barul vintage învie atmosfera retro devenind rapid atracția orcărui eveniment și un photo corner de excepție care se remarcă prin design-ul deosebit. Barul mobil este sub forma unei mașini din anii 70 și reprezintă cea mai completă soluție de bar outdoor, (sau indoor în funcție de spațiul de acces) pentru orice tip de eveniment.
Băuturile de care te poți bucura la Spumanteria Vintage includ frizzante draft, Prosecco / Cava sau Șampanie la sticlă și cocktailurile deja consacrate: Hugo Spritz și Aperitif Spritz sau aceleași băuturi și în varianta fără alcool.