Tu știi cât de mult durează procesul de administrare personal atunci când nu ai instrumentele necesare pentru a-l gestiona? Studiile arat faptul că angajații sunt cu 21% mai puțin productivi când vine vorba să gestioneze procese care implică documentele fizice. Mai mult, 77% dintre antreprenori își doresc să poată gestiona documentele remote, prin intermediul unei soluții digitale. În cele ce urmează, îți vom explica cum te ajută un soft administrare personal integrat într-un soft salarii să îți eficientizezi activitățile de zi cu zi și cum te ajută în reducerea documentelor fizice. 

Ce este un soft administrare personal?

Soluțiile precum un soft administrare personal sau un soft salarii reprezintă instrumente digitale care te ajută în eficientizarea proceselor din companie. Un soft administrare personal reprezintă o „agendă internă” a angajaților, agendă în care regăsești toate datele necesare cu privire la un angajat. Fie că este vorba despre datele personale, datele contractuale, contracte individuale de muncă, acte adiționale, fișa postului, decizia de încetare a contractului, notă lichidare etc., toate sunt regăsite în același loc. 

În plus, un soft administrare personal te ajută să îți menții documentele actualizate la zi prin intermediul atenționărilor și alertelor setate. Acest modul se poate regăsi atât într-un program complex de HR, cât și într-un soft salarii. 

Ce facilități ai cu un soft administrare personal?

Printre facilitățile principale pe care un soft de administrare personal, parte a unui soft salarii, ți le oferă putem aminti următoarele: te ajută să centralizezi toate datele importante în același loc: date personale, date contractuale, date bancare, chestionare etc. Soft-ul de administrare personal permite și importuri de date complexe. 

Totodată, cu ajutorul soluției digitale poți seta alerte prin care să fii anunțat de fiecare dată când un document se apropie de termenul de expirare, pentru a notifica angajații de nevoia actualizării lui. Nu în ultimul rând, ai evidența controalelor medicale și planul de reexaminare într-un singur loc, pentru toți angajații. 

Ce beneficii ai dacă alegi o soluție digitală?

Pe lângă facilitățile de care te poți bucura, modulul de administrare personal dintr-un soft salarii, îți oferă diverse beneficii atât pentru departamentul HR, cât și pentru companie ca atare. 

Cu ajutorul soft-ului vei folosi mai puțină hârtie pentru documente și proceduri, deoarece toate acestea pot fi stocate digital, atât pentru specialiștii HR, cât și pentru angajați. Vei crește productivitatea angajaților de resurse umane cu cel puțin 21%, datorită faptului că toate informațiile se află la un click distanță. Te poți bucura de instrumente cu o securitate sporită pentru a proteja toate datele sensibile ale angajaților tăi. 

Mai mult, într-o cercetare realizată de KMPG, 35% dintre respondenți, cu funcția de Chief Information Officer, au menționat tehnologiile cloud drept una dintre cele mai importante trei investiții în tehnologie dintr-o companie. Acest lucru se aliniază și cu prognozele în ceea ce privește instrumentele digitale de gestionare a documentelor, care se așteaptă să ajungă la 16.42 miliarde de dolari până în anul 2029. 

Aceste date, arată faptul că soluțiile digitale de administrare personal ocupă un loc important în dezvoltarea companiei și în eficientizarea proceselor de HR. 

Alege soluții digitale cu experiență

UCMS by AROBS îți pune la dispoziție soluții digitale de administrare personal și un soft salarii cu o experiență de peste 25 de ani. True Administrare Personal este o soluție complexă care te ajută să consolidezi diverse activități ale departamentului HR într-o singură platformă online; să centralizezi toate datele angajaților în același loc; să crești productivitatea angajaților; să minimizezi erorile umane și să eliberezi adeverințe și alte documente direct din aplicație. În plus, soluția se poate integra și cu alte module pentru a eficientiza mai multe procese ale departamentului. Programează un demo cu specialiștii UCMS by AROBS și află care sunt avantajele folosirii de soluții digitale. Contactează-i prin e-mail: [email protected] sau la numărul de telefon: 0738 822 537. 

 

Source