GPeC E-Commerce Proficiency: audit și consultanță pentru magazinele online în scopul creșterii vânzărilor
GPeC E-Commerce Proficiency este un program de mentorship pentru magazinele online – indiferent de dimensiunea lor de business – care constă într-un proces complex de auditare, consultanță 1 la 1 și optimizare a magazinelor cu scopul îmbunătățirii experienței utilizatorilor pe site (UX) și creșterii ratei de conversie (CRO).
“Prin intermediul programului sprijinim echipele din spatele magazinelor online să se specializeze în tot ce este actual și important în E-Commerce și Digital Marketing pentru a stăpâni tehnicile esențiale de creștere a ratei de conversie și, astfel, pentru a crește vânzările online”, spune Andrei Radu, CEO & Founder GPeC.
Concret, magazinele online care se înscriu în programul GPeC E-Commerce Proficiency trec prin următoarele etape:
– Evaluarea website-ului și a prezenței online printr-un audit complex conținând peste 200 de elemente de verificare, astfel încât fiecare magazin să obțină o radiografie a situației sale actuale;
– Etapa de mentorat în cadrul căreia magazinele online primesc consultanță de specialitate în întâlniri 1 la 1 despre cum pot optimiza site-ul pentru a îmbunătăți experiența utilizatorilor și pentru a crește rata de conversie;
– Reevaluarea magazinelor și a prezenței online, urmărind optimizările făcute la recomandarea GPeC și continuarea mentoratului alături de specialiștii programului.
În ce constă Auditul GPeC?
Auditul GPeC este singurul audit all-in-one din România pentru magazinele online care analizează toate aspectele esențiale ale unui website e-commerce:
– Audit UX (User Experience) pentru întregul site atât pe Mobil, cât și pe Desktop;
– Audit Marketing Online (Bannere, Diferențiatori, Promoții, Cross/Up-Sell, Bundles, Loializare etc.);
– SEO Health Check (verificarea elementelor esențiale pentru o bună optimizare în Google);
– Security Health Check (identificarea eventualelor vulnerabilități de securitate);
– Audit Campanii de E-Mail Marketing / Newslettere;
– Audit Conținut și Prezență în Social Media;
– Audit Juridic (conformarea cu principalele obligații legale în e-commerce, Termeni și Condiții, Privacy Policy etc.);
– Mystery Shopping (calitatea serviciilor magazinului online și de Customer Support)
Auditul GPeC conține toate rapoartele de mai sus, fiind analizate peste 200 de criterii pentru fiecare magazin online înscris în programul GPeC E-Commerce Proficiency.
Evaluarea magazinelor online este făcută de 30 de specialiști cu vastă experiență în E-Commerce și Digital Marketing.
Înscrierea magazinelor online în programul GPeC E-Commerce Proficiency pornește de la 449 EUR + TVA pentru pachetul Lite și ajunge la 949 EUR + TVA în cazul pachetului Incognito, prețurile fiind valabile până pe 22 aprilie când expiră Oferta Early Bird. După această dată, prețurile vor crește.
Detaliile complete despre program, precum și înscrierile se pot face pe site-ul GPeC aici: https://www.gpec.ro/gpec-e-commerce-proficiency/
GPeC SUMMIT 30-31 Mai: Conferință, Expo, Cursuri, Masterclass și Networking cu elita pieței de E-Commerce și Digital Marketing
GPeC SUMMIT este considerat evenimentul reprezentativ al pieței de E-Commerce și Digital Marketing din România, acesta desfășurându-se cu prezență fizică pe 30-31 Mai, în București, astfel:
– Conferința GPeC & GPeC Expo 30 Mai – Teatrul Național București
– Cursuri & Masterclass 31 Mai – Hotel Sheraton, București
4 Speakeri internaționali legendari, în premieră în România: Avinash Kaushik, Krista Seiden, Erin Weigel și Michael Aagaard
În cadrul Conferinței GPeC din 30 Mai vor urca pe scenă unii dintre cei mai apreciați specialiști la nivel internațional, pentru prima dată în România:
– Avinash Kaushik – Digital Marketing Evangelist Google, Co-Founder Market Motive și Autor cu două cărți bestseller la activ (Web Analytics: An Hour a Day și Web Analytics 2.0)
– Krista Seiden – Senior Consultant Digital Analytics, fost VP Google Marketing Platform
– Erin Weigel – Senior Design Manager Deliveroo, fost Principal Designer la Booking.com
– Michael Aagaard – Senior CRO Consultant, expert în User Experience și Optimizarea Ratei de Conversie
Lor li se vor alătura specialiștii autohtoni în E-Commerce și Digital Marketing, organizatorii pregătind peste 25 de speakeri în cele două zile de GPeC SUMMIT.
Ziua de 31 Mai aduce tuturor celor interesați de domeniu nu mai puțin de 5 cursuri intensive și 4 workshop-uri cu traineri români și 1 Masterclass de 4 ore cu Avinash Kaushik.
Subiectele abordate în cadrul cursurilor sunt de maxim interes pentru oricine activează în E-Commerce și Marketing Online iar cursurile urmează să fie anunțate foarte curând:
– UX și Optimizarea Ratei de Conversie
– Facebook & Instagram Ads
– Google Ads
– Google Analytics
– SEO
– Social Media
Înscrierile la GPeC SUMMIT au început, iar până pe 22 aprilie este valabilă Oferta Early Bird care aduce discount-uri semnificative din taxa de înscriere. Prețul biletelor de acces pornește de la 149 EUR + TVA, iar detaliile complete despre eveniment, precum și înscrierile se pot face pe site-ul GPeC aici: https://www.gpec.ro/gpec-summit-mai/