Automatizarea se răsfrânge în majoritatea industriilor și e folosită atât în liniile de producție, cât și în cele de distribuție. Resursele companiei sunt monitorizate mai ușor în industrii dinamice precum FMCG și HoReCa. Agenții de vânzări pot prelua comenzi rapid cu ajutorul softurilor de tip SFA, iar livrările făcute de distribuitori sunt planificate prin softuri pentru optimizarea rutelor. În plus, magazinele online se sincronizează automat cu datele din sistemul de planificare a resurselor prin servicii de integrare ERP.
Astfel de instrumente sunt utile pentru a colecta și organiza datele despre clienți, produse, prețuri, oferte și activități de distribuție. Într-un business, acestea aduc multiple beneficii, dintre care amintim scăderea costurilor, reducerea timpului de reacție, evitarea erorilor și inclusiv reducerea risipei de hârtie. Iată câteva din softurile dedicate care îți pot aduce aceste avantaje.
Soluții SFA (Sales Force automation)
O aplicație de tip SFA este utilă atât pentru dezvoltarea afacerii tale, cât și pentru agenții de vânzări aflați pe teren. Agenții de vânzări au acces dintr-o aplicație mobilă la cataloage de produse pe care le pot filtra și prezenta rapid clienților. Încasările se pot face și ele direct prin intermediul aplicației, reducând risipa de hârtie și timpul de procesarea comenzii. După introducerea datelor despre client și comandă, acestea ajung în sistemul ERP și sunt recepționate în aplicația back office. Astfel, vânzările directe se realizează mai eficient și mai rapid, crescând productivitatea companiei.
Servicii de integrare ERP pentru magazinele online
Pentru procesarea comenzilor online, un serviciu de integrare ERP este esențial pentru productivitatea afacerii. Când un client plasează o comandă, depozitul primește o notificare și poate începe pregătirea acesteia. În același timp, cumpărătorul află și el care este statusul comenzii. Un astfel de serviciu simplifică vânzările online datorită sincronizării automată a datelor, fiind ideal având creșterea continuă în e-commerce.
Livrare eficientă cu softuri pentru optimizarea rutelor
Prin optimizarea rutelor reduci costurile de distribuție și crești calitatea serviciilor oferite. Un astfel de soft de planificare a permite alegerea traseului cel mai scurt, astfel încât livratorii să ajungă mai rapid la clienți. De asemenea, se evită abaterile și vehiculele se pot urmări în timp real. Când este cazul, inclusiv încasările se pot face în aplicația mobilă a șoferilor.
Bonus: Dacă ai un depozit pentru produsele companiei, poți să ții evidența acestora printr-un soft WMS. Fiind bazat pe codurile de bare ale produselor, vei urmări produsele în funcție de loturi, serii sau chiar termen de valabilitate.
Dacă vrei să îți digitalizezi afacerea cu ajutorul unor astfel de softuri, cere o ofertă Optimall by AROBS direct aici. Un reprezentant te va contacta pentru a stabili soluția potrivită pentru obiectivele companiei tale.