Un roll-up este necesar atunci cand vrei sa iti cresti vizibilitatea brandului sau ai nevoie de un sistem expozitional in cadrul unui eveniment. Cu siguranta te vei face remarcat prin intermediul acestuia si nu numai ca te vei bucura de rezultate imediate, dar vei beneficia si de rezultate pe o perioada lunga de timp. Fie ca ai nevoie de acesta intr-o expozitie, intr-un showroom sau in mall, acesta va genera rezultate cu un impact puternic asupra celor prezenti.
Iata cum arata un roll-up de nota 10!
Datorita capacitatii de a atrage privirile, importanta unui roll-up nu trebuie neglijata si nici detaliile din compozitia acestuia. In prezent, acesta este cel mai folosit sistem expozitional portabil, fiind in aceeasi masura usor de montat si de manevrat. Noi ti-am pregatit cateva sfaturi utile pe care sa le ai in vedere atunci cand te gandesti sa concepi unu banner de tipul unui roll-up.
- Mesaj
La fel ca si in cazul unor afise publicitare, mesajul pe care vrei sa il asezi pe un roll-up este foarte important. Acesta trebuie sa fie, in primul rand, corect si potrivit pentru tipul de afaceri pe care o derulezi. Verifica atent informatiile atunci cand ai finalizat textul pentru a te asigura ca totul este in regula. Includerea unor caracteristici sau a unor beneficii iti va aduce rezultatele asteptate si va atrage atentia celor interesati de serviciile sau produsele tale.
Nu uita sa vorbesti din punctul de vedere al audientei tale, sa ai un mesaj scurt, concis si la obiect. Vei avea la dispozitie foarte putin timp pentru a atrage atentia, asa ca axeaza-te pe acest aspect!
- Design
Fiind partea estetica, design-ul trebuie sa fie unul atractiv, sa contina logo-ul companiei si o paleta de culori placuta. Aspectul final al acestui sistem expozitional trebuie sa fie unul atractiv si nu incarcat pana la refuz. In final, design-ul trebuie sa fie unul inteligent, incat sa poata fi vazut cu usurinta de la distanta.
- Asezare si vizibilitate
Asigura-te ca pe langa cele mentionate anterior vei avea o calitate buna si o rezolutie pe masura. Astfel de imagini atrag de 10 ori mai mult atentia decat cele de proasta calitate. Citirea textului sa fie rapida, iar datele de contact ale companiei sa fie pozitionate strategic si usor de gasit.