”Am investit în online din pasiune. Am colaborat și încă lucrez cu cei mai buni profesioniști în imagine, montaj, sunet, branding. Am deja experiență în urma proiectelor cinematografice și am legat relații de durată cu specialiștii care lucrează pentru mine. Obiectivul meu este să implementez ceea ce am învățat la școala privată din California, unde am studiat: practica înaintea teoriei.Pe scurt, fapte, nu vorbe.”
Încă din luna iulie 2020, Ștefan Mandachi și-a exprimat intenția de a investi bani în domenii diferite, inclusiv în mediul online, pe fondul declinului industriei industriei HoReCa. În luna august, antreprenorul sucevean a lansat gama de produse de dezinfecție marca Țepeș: gel dezinfectant, alcool sanitar, săpun, soluție dezinfectantă.
De altfel, brandul Țepeș face obiectul francizei cu același nume, afacere de 12.900 euro, care poate fi achiziționată și dezvoltată cu taxa de franciză zero și redevențe lunare zero.
”De mai mulți ani am intenționez să investesc în mediul online, însă am fost extrem de preocupat de extinderea rețelei de franciză cu restaurante grecești. Însă acum, pe fondul deciziilor aberante prin care HoReCa a fost pusă la pământ nejustificat, nu am avut de ales. În ultimele șase luni am deschis un magazin online www.francizatepes.ro cu produse dezinfectante, însă am hotărât să investesc și în educație. Chiar înainte de pandemie am vrut să construiesc o școală. Nu este o noutate. Am luat această decizie deoarece primesc zilnic sute de întrebări de la tineri, oameni de vârstă medie și chiar de la părinții tinerilor, care mă întreabă: ”ce să fac, cum să fac, de ce să fac, când să fac?”. Tinerii au nevoie de mentori, și nu doar tinerii, cu toții avem nevoie de surse de inspirație. Așa că am decis să creez un spațiu virtual unde să discutăm, să ne inspirăm, să ne educăm unii pe alții. ”
În cadrul seminarului online din 12 și 13 decembrie 2020 vor participa în calitate de invitați sau intervievați antreprenori de renume din mediul de business românesc, profesori universitari, psihologi, economiști, actori, oameni de televiziune.
Dragoș Anastasiu, fondatorul Eurolines, Iancu Gura, analist economic, Dragoș Petrescu, proprietar City Grill, Cristian Onețiu (Lifecare), Dan Pastiu (Dabo Doner), Dan Isai (Salad Box), Lorand Soares Szasz.
”Seminarul va dura în total 13 ore și se va desfășura sâmbătă și duminică, 12 și 13 decembrie 2020. Sesiunea de conferințe va fi live dar vom avea și interviuri filmate în prealabil. Vor fi dezbateri interactive, la care vor fi implicați activ și participanții. Voi organiza evenimentul alături de dl. profesor universitar doctor Matei Georgescu, care va avea intervenții consistente și strategic gândite ca să ne completăm reciproc. În România este nevoie de educație antreprenorială ca de aer. Una din nouă afaceri dau faliment în primul an de la înființare. Ne lipsește cultul educației în zona de business.
Am ales numele PatronX deoarece mă consider patron înainte de antreprenor, businessman sau om de afaceri. Am insistat cu înverșunare ca numele platformei să conțină cuvântul ”patron”. Românii fug de această titulatură tocmai de aceea am încercat să fiu pe dos, să îi inspir să își asume autentic un statut.
Sunt părinți care își îndrumă copiii să facă orice, numai să nu cumva să-și dorească să ajungă patroni. Evident, în necunoștință de cauză. Ei bine, eu exact asta vreau să fac: să-i îndrum să ajungă patroni. Apoi, vor avea ei vreme să-și emancipeze statutul. Sunt convins că atât seminarul cât și platforma vor fi un succes.
Biletele pentru seminar pot fi deja achiziționate, iar abonamentele pentru PatronX, vor putea fi achiziționate în timpul seminarului, platforma educațională fiind inaugurată în 10 sau 15 ianuarie 2020”.