Indiferent dacă ai deja un magazin online de ceva timp sau dacă abia acum începi aventura în comerțul electronic, trebuie să găsești câteva soluții pentru a atrage clienții către magazinul tău online.

Iată 5 moduri de a atrage clienții către magazinul tău online

  1. Un aspect frumos al magazinul tău online

Primul lucru pe care trebuie să îl faci este să te asiguri că magazinul tău online este atractiv. Aspectul unui magazin online este crucial deoarece dacă acesta nu arată bine, clienții vor ieși imediat de pe site. Decizia de cumpărare pe care o are un client se ia de obicei la doar 3 secunde după ce au accesat site-ul, deci prima impresie chiar contează.

  1. Fii activ pe social media

Social media este unul dintre canalele care îți permit promovarea gratuită. Cheia succesului în social media este conceperea unui conținut potrivit și atrăgător. Trebuie să fii interesant și remarcabil astfel încât oamenii să dorească să te urmărească.

  1. Asistență pentru clienți

Un alt lucru care te va ajuta să atragi mai mulți clienți este un serviciu remarcabil pentru clienți. Nu există o promovare mai bună decât clienții mulțumiți. Fă astfel încât experiența clienților pe magazinul tău online să fie una remarcabilă.

  1. Promoții și discount-uri

Promoțiile și discount-urile reprezintă un mecanism psihologic care este responsabil pentru sentimentele de fericire. Oferă-le clienților tăi fideli discount-uri personalizate și fă-i să se simtă importanți atunci când comandă produsele tale.

  1. Folosește soluții de automatizare

E important ca toate procesele din magazinul tău să fie automatizate. Integrare ERP cu magazinul online este un proces important care poate fi acum efectuat cu ajutorul serviciului Optimall Connector.

Folosește aceste 5 sfaturi pentru a atrage clienții să cumpere produsele tale. Iar când vine vorba de vânzarea fizică, ajută-i pe agenții tăi de vânzări să eficientizeze întreg procesul de vânzare folosind soluția Optimall SFA.

Folosește soluțiile Optimall by AROBS și bucură-te de automatizare!

Source