Indiferent de dimensiunea companiei pe care o conduci, un mediu de lucru productiv este o necesitate. De aceea, este important să pui la dispoziția angajaților tăi cele mai bune resurse pentru îndeplinirea activităților zilnice specifice. Fie că este vorba de banalele agrafe de birou sau de o imprimantă performantă, fiecare element contribuie la succesul afacerii tale. 

Dacă organizarea zonei destinate birourilor este încă o provocare, ia în considerare această listă de 3 obiecte care nu ar trebui să lipsească din compania ta. Angajații tăi vor fi gata să impresioneze cu profesionalismul lor în fiecare zi!

  1. Imprimate tipizate

Indiferent de domeniul de activitate al companiei tale, nu poți ignora nevoia de a ține la zi documentele care detaliază aspecte importante precum nivelul stocurilor sau situația financiară. Pentru a eficientiza întregul proces cu respectarea tuturor normelor legale în vigoare, poți alege să îți ușurezi munca utilizând imprimate tipizate. 

Oferta disponibilă este destul de variată, putând găsi cu ușurință tipizate contabile, protecția muncii, transportatori și nu numai. Odată alese cele potrivite pentru activitatea profesională pe care o desfășori, poți controla și aspecte precum calitatea hârtiei pe care sunt imprimate, dimensiunea necesară, tipul de imprimare – numai pe o parte sau față-verso și multe altele. Astfel, vei reuși să simplifici atât activitățile zilnice, cât și procesul de arhivare. Facturi sau dosare medicale, toate vor deveni mai puțin problematice. 

  1. Imprimante și multifuncționale

Deși stilul de lucru modern se bazează în principal pe utilizarea documentelor digitale, de multe ori este necesar să creezi și copii în format fizic. Fie că este vorba de semnarea contractelor cu clienți sau etichetarea produselor din depozitul pe care îl deții, alegerea imprimantelor și multifuncționalelor adecvate poate influența cu ușurință nivelul de productivitate. 

La momentul achiziției ar trebui să ai în vedere în primul rând formatul dorit și volumul de muncă implicat. Pentru un volum semnificativ, alege o imprimantă care poate asigura un număr de pagini pe minut cât mai aproape de nevoile tale. Decide și dacă ai nevoie de o imprimantă alb-negru sau una color pentru că acest aspect influențează costul echipamentului destul de mult. 

Nu uita de detalii tehnice precum dimensiunea tăvii pentru hârtie. Atunci când aceasta este generoasă nu mai este necesar să îți întrerupi activitatea chiar și de câteva ori pe zi pentru a o reumple. Ține cont și de prezența duplexului, dacă îți dorești imprimări față-verso, și de posibilitatea de a realiza scanări și copii cu același echipament, caz în care ai nevoie de un model din categoria multifuncționalelor.

  1. Instrumente de scris 

Fie că trebuie să completezi imprimatele tipizate care ajută la sistematizarea activității sau vrei să semnezi un contract important, instrumentele de scris sunt obiecte absolut necesare pentru compania ta. Poți opta pentru modele de bază sau poți asigura o primă impresie deosebită cu ajutorul unor variante de lux. 

Pentru activitățile de zi cu zi ia în considerare pixuri normale cu gel, pixuri rezistente din metal și chiar creioane. Nu uita nici de instrumentele de corectat, care pot face greșelile mai ușor de îndreptat și de markerele în diverse nuanțe care te pot ajuta să scoți în evidență informațiile vitale. 

Dacă dorești să creezi imaginea unui profesionist, ar trebuie să ai în vedere colecțiile de instrumente de scris de lux de la cei mai cunoscuți producători din domeniu. Poți achiziționa inclusiv stilouri sau seturi placate cu metale prețioase precum aurul sau platina. Sunt o alegere perfectă atunci când sărbătorești semnarea unui contract important. 

Cu aceste 3 obiecte importante la dispoziția ta și a angajaților tăi, fiecare zi de lucru va fi o șansă de a răspunde fiecărei provocări ca un adevărat profesionist. 

Source