Port Washington, NY, 14 aprilie 2021 – Dornici de o schimbare de ritm în timpul pandemiei, gătitul în aer liber a devenit activitatea preferată pentru mulți consumatori și se extinde dincolo de grătarul tradițional.
Consumatorii au cheltuit peste 4,9 miliarde de dolari pe grătare pe gaz, electrice sau cu cărbune, accesorii și combustibil în 2020, potrivit noilor informații despre industria de îmbunătățiri pentru locuințe de la The NPD Group.
„Nevoia de a găti mai multe mese acasă, combinată cu dorința de a experimenta noi modalități de a crea acele mese, a contribuit la creșterea aproape a tuturor tipurilor de grătare”, a declarat Joe Derochowski, consilier pentru industria casnică la NPD.
Peste 14 milioane de grătare și afumătoare au fost vândute între aprilie 2020 și februarie 2021, ceea ce reprezintă o creștere cu 39% a vânzărilor în timpul pandemiei, comparativ cu aceeași perioadă a anului precedent.
Dincolo de sezonul de vârf al vânzărilor de grătar din aprilie până în iunie, care a reprezentat 43% din vânzările anului, a doua jumătate a anului 2020 a înregistrat o continuare a performanței puternice, cu o creștere de peste 50%.
Opțiunile populare, precum un grătar cu gaz sau cărbune, reprezentau două treimi din unitățile vândute, dar aproape fiecare tip de grătar a cunoscut o creștere între iunie și decembrie anul trecut.
Grătarele cu cărbune au înregistrat o creștere semnificativă față de a doua jumătate a anului 2019. Cu toate acestea, după opțiunile pe gaz, grătarele cu peleți au generat cele mai multe câștiguri în dolari, atingând vânzări de 189 de milioane de dolari, cu o creștere de 52% față de anul precedent.
„Vacanțele în camping, pizza de vineri seara, încercarea unei noi rețete de friptură și afumatul curcanului de Ziua Recunoștinței sunt tipurile de activități care ajută la creșterea dincolo de opțiunile de bază ale grătarului cu gaz și cărbune”, spune Derochowski .„Consumatorii au transformat plictiseala cauzată de pandemie într-o oportunitate de a experimenta cu gătitul, iar gama largă de opțiuni de gătit la grătar și în aer liber îi ajută să facă acest lucru.”
Despre NPD:
Grupul NPD oferă date, expertiză în industrie și analize prescriptive pentru a ajuta dezvoltarea afacerilor într-o lume în continuă schimbare. Cu birouri în 30 de orașe din America, Europa și Asia-Pacific, ajută să măsurăm, să anticipăm și să îmbunătăți, performanța pe toate canalele.
Dacă cauți cel mai bun grătar electric sau cu gaz, pe Gardianul.ro – primul site de recenzii din România, care realizează analize vigilente la o mulțime de produse și servicii – găsești articole cu cele mai bune topuri.