Când suntem puși față în față cu clienții nostri, inevitabil vom fi judecați pe baza impactului nostru personal, mai degrabă decât pe autoritatea formală dată de poziția sau funcția noastră.

Comunicarea Esențială identifică acele aspecte esențiale ale personalității noastre care creează în interlocutorul nostru senzația subiectivă dar clară de canal deschis comunicării adevărate, canal prin care va fi înțeles, apreciat și nu în ultimul rând mulțumit. Cunoașterea mecanismelor psihologice ale clientului prin care mai întâi este mulțumit de interacțiunea cu noi și abia apoi merge mai departe spre decizia de a cumpăra, ne va permite să știm ce anume trebuie să antrenăm, pentru a ne maximiza apoi volumul de vânzări.

Aceste metode practice folosite în cadrul trainingului “Comunicarea Esențială pentru creșterea vânzărilor” sunt instrumente de intervenție asupra tendințelor care ne duc în direcția conversațiilor nereușite, reușind astfel să ne transforme conversațiile, acestea devenind conversații de succes, stabilind în același timp o relație armonioasă între noi și clienții noștri.

Exersăm stabilirea unui climat constructiv de comunicare în care clientul să se simtă liber să-și exprime ideile, preferințele, nevoile. În acest fel este posibil să avem prin dialog armonizări la nivelul clasic al cererii și al ofertei, menite să consolideze relația de încredere și respect dintre noi, ca oameni de vânzări, și clientul nostru.

Ce îți oferă training-ul “Comunicarea Esențială pentru creșterea vânzărilor”?

• O modalitate verificată de autocunoaștere, prin care îți păstrezi clienții pe termen lung.

• Un instrument eficient pentru a anula încă din fașă a contradicțiilor noastre interne, contradicții care sunt simțite instinctiv de interlocutorii noștri.

• O metodologie de a face ca propriilor noastre emoții să fie lucreze în favoarea noastră, în armonie cu cele ale clientului nostru.

• Un pas fundamental în dezvoltarea unei stime de sine autentice, bazate pe realitate, stimă de sine care la rândul său stă la baza încrederii în noi înșine ca profesionist. Prima dată clientul cumpără interacțiunea cu profesionistul.

Ce vei face în cadrul training-ului “Comunicarea Esențială pentru creșterea vânzărilor”?

• Vei înțelege că prima persoană față de care trebuie să fii credibil ești chiar tu. În felul acesta este deja câștigată 80% din încrederea clientului.

• Vei primi metode practice de antrenament care vizează autocunoașterea limitelor și a punctelor noastre tari ca oameni de vânzări.

• Te vei antrena în a-ți dezvolta comportamente de comunicare eficientă, cu aplicare imediată în procesul vânzării.

Cui se adreseaza training-ul “Comunicarea Esențială pentru creșterea vânzărilor”?

Acest training se adresează la doua categorii specifice de beneficiari :

• Oameni de vânzări. Acest curs să va construi baze solide pentru abilitățile dumneavoastră specializate de vânzare. Expunerile, prezentările de caz și exercițiile cu partener vă vor ajuta să calibrați fin abordarea clientului și vă vor face mai eficient de la bun început în etapele vânzării.

• Antreprenori. În strădania permanentă de a ne crește afacerea, prima provocare întâmpinată este cum să obținem și cum să fidelizăm cât mai mulți clienți, astfel încât afacerea să aibă o tendință de creștere constantă și stabilă. Acest training este construit pentru a favoriza înțelegerea factorului de finețe, uman, în ceea ce privește procesul de vânzare, precum și pentru înțelegerea necesității disciplinei de care avem nevoie pentru a asimila genul acesta de abilități.

INVESTIȚIA TA ESTE DE 800 lei.

Training-ul “Comunicarea Esențială pentru creșterea vânzărilor” va avea o durată de 12 ore, sâmbătă și duminică, 24 și 25 iulie 2021, între orele 9:00-12:00 și 15:00-18:00.

Pentru a respecta masurile de distanțare socială precum și pentru a primi feedback eficient din partea trainerului și a colegilor, am limitat numărul de locuri la 12. 

Training-ul va fi susținut de Mircea Radu Terek .

Mircea Radu Terek este formator atestat de Ministerul Muncii și Justiției Sociale și Ministerul Educației Naționale. Are peste 20 de ani de experiență în domeniul dezvoltării personale. Ține cu regularitate training-uri de comunicare din anul 2006.

Source