Simbound (Apollo Edtech SRL) a dezvoltat prima simulare de marketing digital folosită în mediul universitar încă din anul 2011. În România aceasta are 2 clienți însă produsul a fost folosit de peste 100 de universități și școli de afaceri și de inginerie de pe întreg mapamondul. Este rândul acum a unei cunoscute școli de inginerie din Singapore să ia contact cu universul simulat în cadrul platformei educaționale Simbound care este certificată la nivel internațional prin Education Alliance Finland / Edtech Impact UK.

Simbound va căuta extinderea parteneriatelor în regiunea Asiatică în timp ce reînnoiește parteneriate comerciale și academice existente în Europa cum este cel cu Kozminski University din Varșovia, Polonia care operează una dintre cele mai bine cotate școli de afaceri din Europa de Est și care este prezentă în clasamentul Financial Times pentru top 100 cele mai bune școli de business din Europa. 8 școli adiționale de business din cadrul clasamentului sunt clienți actuali sau sunt foști clienți ai Simbound. Mai multe detalii aici: https://rankings.ft.com/rankings/2943/european-business-school-rankings-2022

Participanții din cadrul simulării pot explora diverse medii de piață, analiza date, dezvolta campanii eficiente și pot evalua rezultatele acestora într-un cadru virtual lipsit de riscuri financiare sau de imagine. La sfârșitul simulăriii toți participanții au opțiunea de a obține un certificat digital de competențe în marketing digital pe care ulterior îl pot include în aplicația pentru ocuparea unui nou post de muncă destinat specialiștilor în domeniu sau se pot publica pe rețele sociale destinate profesioniștilor precum este LinkedIn.

Simbound promovează autenticitatea, competența și realismul, asigurându-se că simulările reproduc provocările și oportunitățile unui peisaj de marketing în continuă evoluție. Participanții se pot implica într-o multitudine de scenarii, pot concura împotriva colegilor și pot aplica concepte teoretice în cadrul a mai multor situații practice, obținând astfel informații valoroase despre complexitatea comportamentului consumatorului, a cercetării de piață, a brandingului, a publicității și multe altele.În anul 2022 s-au luat în total peste 370.000 de decizii de marketing digital de către toți utilizatorii platformei și produsul Simbound se bucură de recenzii pozitive ale utilizatorilor din întreaga lume.

Educația se află într-o continuă cursă pentru a ține pasul cu ultimele tehnologii. Noi inovații precum Chat GPT-4 își fac rapid loc în sălile de cursuri din întreaga lume. România are un decalaj față de alte sisteme educaționale din Europa și din lume, însă există un număr în creștere de firme autohtone care reușesc să inoveze și să creeze produse noi care ulterior ajung să fie folosite la nivel internațional. Reprezentanții firmei caută să construiască parteneriate cu firme de educație și tehnologie din regiune pentru a construi platforme complexe prin care să poată să câștige noi clienți cum este Republic Polytechnic din Singapore.

Comunitatea academică și educațională din România s-a arătat receptivă la noi dezvoltări în domeniu și există câteva parteneriate pe care Simbound le-a dezvoltat și care sunt la diferite stadii și care vizează digitalizarea curriculei, pregătirea profesorilor în a utiliza unelte de ultimă generație și de a dezvolta proiecte comune de cercetare și de dezvoltare, un domeniu în care firma activează de peste 12 ani.

Date contact: Comunicare și Presă (contact[at]simbound.com)

Source