Supermarketurile, producătorii de alimente și băuturi, magazinele beauty & fashion organizează adesea concursuri prin SMS pentru a-și fideliza clienții existenți și a atrage noi clienți.
5 motive care te vor convinge să organizezi concursuri prin SMS:
1) Concursurile prin SMS te vor ajuta să crești implicarea consumatorilor, încurajându-i să interacționeze cu produsele tale și brandul tău și, implicit, să stimulezi vânzările.
În mod obișnuit, pentru a participa la concurs, se trimite un cod prin SMS, codul fiind găsit pe ambalajul produsului sau pe bonul fiscal, la un număr scurt de tipul 17XX. Odată ce codul este trimis prin SMS, participanții vor primi instant un mesaj automat de confirmare a înscrierii în concurs.
2) Concursurile prin SMS ajută brandurile retail să își crească semnificativ baza de clienți.
Ai, de exemplu, posibilitatea să creezi un cod QR care, după ce este scanat cu telefonul, îndrumă utilizatorii către o pagină dedicată concursului. Pe acea pagină, utilizatorii acceptă termenii și condițiile concursului, introduc numărul de telefon, își exprimă opțiunea lor de a primi sau nu în viitor informații despre noi concursuri, reduceri sau promoții.
Abonații prin SMS pot primi ulterior oferte exclusive. Statisticile arată că majoritatea membrilor programelor de loialitate preferă să interacționeze cu mărcile prin SMS. Și că ratele de conversie pentru voucherele primite prin SMS sunt de până la 10 ori mai mari față de voucherele oferite prin flyere.
3) Creșterea notorietății brandului.
Evident, concursurile prin SMS ajută la consolidarea prezenței brandului în mintea consumatorilor, astfel încât să fie mai susceptibili să se întoarcă la afacerea ta în viitor. Concursurile pot deveni virale, în special când participanții își împărtășesc entuziasmul și implicarea cu prietenii și familia, ajutându-te să-ți extinzi audiența și să-ți mărești vizibilitatea brandului.
4) Feedback și cercetare de piață.
În cadrul concursurilor poți cere feedback de la participanți sau poți aduna informații relevante despre preferințele și nevoile consumatorilor.
5) Costuri reduse și ROI excelent.
Concursurile prin SMS sunt o metodă de marketing eficientă și accesibilă, cu un ROI excelent. Costurile pentru expedierea SMS-urilor sunt mici – de exemplu, 700 euro + tva pentru un calup de 20.000 SMS-uri.
Află mai multe aici: https://www.sendsms.ro/ro/cum-pot-organiza-un-concurs-prin-sms/
sendSMS, prin serviciul SMS Bidirecțional / 2-WaySMS, îți asigură:
-Platformă web securizată cu acces gratuit, de unde setezi concursul.
-Răspuns automat prin SMS la toate mesajele primite.
-Reguli de validare/invalidare pentru fiecare SMS recepționat.
-Costuri mici, ce variază în funcție de numărul SMS-urilor.
-Valabilitate nelimitată a creditului.
-Acoperire în 171 țări și 900 de reţele de telefonie worldwide.
-Mai multe tehnologii integrate în campaniile bidirecționale – SMS, link scurt, QR code.
-Rapoarte avansate în timp real.
-Servere cu redundanță pentru a asigura continuitatea serviciului.
-24 / 7 suport tehnic.
Trimite SMS la 072sendSMS si te vom contacta pentru a-ti oferi mai multe informatii.