Reteaua de sanatate REGINA MARIA realizeaza rapid si de oriunde raportari detaliate cu privire la resursa umana, folosind solutia de Analiza si Bugetare HR de la Senior Software. Operatorul de servicii medicale private are peste 7.500 de angajati si colaboratori in mai bine de 200 de locatii, iar softul ii ofera vizibilitate asupra cheltuielilor salariale si pozitiilor bugetate, intr-un mod structurat.

Economiile majore de timp si controlul crescut asupra proceselor de bugetare si asupra costurilor salariale sunt doar cateva dintre beneficiile obtinute de organizatia REGINA MARIA cu solutia de la Senior Software. Operatorul de servicii private de sanatate a redus timpul de lucru astfel:

    50% mai putin timp pentru importul de date actual
    50% mai putin timp in analiza pe mai multe versiuni de buget
    50% mai putin timp pentru analiza pe costuri bugetate vs. realizate
    50% mai putin timp in transferul pozitiilor bugetate

Solutia ne ajuta sa avem un control mai bun al costurilor salariale si al pozitiilor bugetate, sa comunicam usor cu managerii, cu Departamentul de Controlling si sa crestem performanta responsabililor HR. Automatizarea a contribuit in mod semnificativ la eficientizarea procesului, prin evitarea erorilor de calcul si prin scurtarea timpului de lucru alocat anterior centralizarii datelor la nivel de Grup, analizelor si tuturor etapelor necesare obtinerii versiunii finale de buget, a specificat Irina Somanescu, HR Director, Reteaua de sanatate REGINA MARIA.

Inainte de implementarea softului pentru bugetare HR de la Senior Software, operatiunile de bugetare erau realizate in Excel, iar distribuirea informatiilor catre responsabilii de buget se facea prin e-mail. In prezent, operatorul REGINA MARIA urmareste in timp real si gestioneaza intr-o solutie integrata si intuitiva tot ceea ce inseamna costuri salariale.

Procesul de bugetare implementat este personalizat, mulat pe nevoile de business, iar interfata este intuitiva. Costurile sunt calculate automat pe baza unor formule introduse in aplicatie, ceea ce usureaza munca tuturor utilizatorilor. Managerii nostri, care sunt si owneri de buget, au acces permanent in platforma si pot observa in timp real versiunile de buget aflate in lucru sau aprobate”, a adaugat Irina Somanescu.

 

Responsabilii de buget pot accesa platforma oricand si de oriunde, iar mobilitatea pe care o ofera solutia ii ajuta pe utilizatori sa isi indeplineasca fara restrictii atributiile, fiind un avantaj major, mai ales pentru cei ce au un loc de munca mobil si trebuie sa respecte un anumit calendar.

Solutia de Analiza si Bugetare de la Senior Software se integreaza usor cu alte aplicatii si contribuie semnificativ la cresterea performantei in HR prin gestionarea corespunzatoare a proceselor departamentului de resurse umane. Solutia de la Senior Software s-a dovedit a fi un instrument de o importanta majora pentru Reteaua REGINA MARIA, atat in controlul bugetelor, cat si in urmarirea indeplinirii obiectivelor propuse, in urma carora cifra de afaceri a companiei a crescut semnificativ in ultimii 3 ani.

Mai multe detalii despre implementarea proiectului sunt prezentate in studiul de caz.

 

Despre Reteaua privata de sanatate REGINA MARIA

 

Fondata in anul 1995, Reteaua de sanatate REGINA MARIA este specializata in furnizarea de servicii medicale private. In prezent, grupul are peste 200 de locatii proprii, iar numarul de angajati si colaboratori depaseste 7.500. Cu o cifra de afaceri de 237 de milioane de euro, Reteaua REGINA MARIA este primul operator care a introdus in Romania conceptul de abonamente medicale pentru companii.

Despre Senior Software

 

Senior Software este singurul furnizor si dezvoltator de sisteme software din Romania cu un pachet complet de solutii integrate. Fondata in 2003, compania a realizat peste 450 de implementari de succes, utilizand cele mai noi tehnologii. Senior Software a pornit businessul cu o singura divizie, iar in prezent dispune de 6 divizii prin care implementeaza sisteme intuitive de tip ERP, BI / CPM, SCM, MES, E-commerce si Hardware. Compania isi desfasoara activitatea in patru locatii din Romania (Bucuresti, Constanta, Cluj, Iasi) cu o echipa formata din 160 de angajati.

Source