Bucuresti, 3 mai 2022 – Istoria cărucioarelor pentru copii a început încă din secolul al XVIII-lea, de către copiii ducelui de Devonshire, care erau menționați să fie trase de un ponei sau de capră. Ceea ce vedem astăzi este un rezultat al evoluției care s-a produs odată cu nevoia în evoluție a părinților și confortul bebelușului.
În timp ce cărucioarele sunt de obicei folosite pentru a transporta sugari, cărucioarele durează până la trei ani. Acest raport a clasificat piața cărucioarelor pentru copii, în tipuri de produse și canale de vânzare, în diferite regiuni și țări.
Companiile menționate:
-Aprica Kassai;
-Grupul Artsana;
-Brevi Milano SPA;
-Siguranța copiilor Britax;
-Bugaboo International;
-Dorel Industries;
-Goodbaby International Holdings Ltd.;
-Graco Children’s Products Inc.;
-Grupul Hauck;
-iCandy.
Cele mai bune cărucioare pentru copii sunt la îndemână părinților pentru a-și desfășura activitățile zilnice, protejându-i în același timp de condițiile meteorologice, căldură și praf. Ușurința de a transporta copilul și multiplele utilizări ale acestor produse le-au permis să fie populare printre tinerii părinți.
La nivel global, piața cărucioarelor a crescut cu o medie anuală de peste 5% în 2015-2019. Dar, piața a fost grav afectată de izbucnirea pandemiei de Covid-19. Piața cărucioarelor pentru copii este una promițătoare care se estimează că va avea o creștere continuă în perioada de prognoză. Până la sfârșitul perioadei de prognoză, se așteaptă ca piața să se ridice la o valoare de 3000 de milioane de dolari, concentrată în principal pe țările emergente din punct de vedere economic.
Cererea peței de cărucioare pentru copii este determinată în principal de creșterea constantă a natalității, susținută de creșterea cheltuielilor cu accesoriile de îngrijire a bebelușilor.
Urbanizarea în creștere, schimbarea stilurilor de viață, veniturile duble și expunerea mare la platformele online vor influența în mod semnificativ piața cărucioarelor pentru copii. Segmentul cărucioarelor va fi cel mai mic contributor pe piața globală, atingând o valoare de 200 de milioane USD până la sfârșitul anului 2026. Depozitarea compactă și ușoară a acestor produse îmbunătățește creșterea pieței, deoarece familiile se îndreaptă acum către apartamente mai puțin mici.
Creșterea natalității în Asia, în special în India, China și Bangladesh, va stimula cererea de cărucioare pentru copii. Pe măsură ce numărul femeilor care lucrează a crescut, a crescut și nevoia de a-și purta copiii în locuri diferite, la un confort mai mare.
Acest lucru a lărgit domeniul de aplicare pentru cărucioarele pentru copii, în special în țările asiatice, care este de așteptat să crească până la o cotă de piață de cca. 30%.
În timp ce se poate spune că Europa este o piață în stadiul de maturitate, America de Nord este lider pe piața globală a cărucioarelor și cărucioarelor pentru copii. Țările europene sunt martorii unei creșteri a cererii din cauza creșterii numărului de mame care lucrează în țări precum Islanda, Danemarca, Norvegia și Suedia.
Dacă sunteți în căutarea unui cărucior pentru copii, pe Gardianul.ro – cel mai bun site de recenzii din România, care realizează analize vigilente la o mulțime de produse și servicii – găsiți un articol cu TOP cărucioare copii.