Ati vazut vreodata pantofi si v-ati gandit: „Pur si simplu trebuie sa ii am!”? Exact despre asta este vorba in noua campanie de moda realizata de DEICHMANN si Jung von Matt. Multi fani ai pantofilor si-ar dori să ii fure din picioarele proprietarului. Ce bine ca modelele de pantofi DEICHMANN declanseaza exact această dorinta – dar sunt disponibile la preturi atat de atractive incat nu trebuie sa recurgi imediat la solutii drastice… doar „Love the shoe – And the price”.

Semnatura indrazneata si moderna a noii campanii a celui mai mare retailer de incaltaminte din Europa combina storytelling-ul plin de umor cu moda, facand din marca si din produse un subiect de discutie. Branduri si stiluri de top la un pret imbatabil. Aceasta este pur si simplu o combinatie irezistibila.

O nota de umor in comunicare ar trebui să fie permisa chiar si in momentele dificile. Iar cu Jung von Matt SAGA, retailerul numărul unu de pantofi din Europa are alături un partener de agentie puternic, cunoscut pentru storytelling plin de umor.

In perioada de campanie din septembrie-noiembrie vor fi prezentate cele trei categorii principale: sneakers si incăltaminte combat, precum si ghete cu captuseala calduroasa. Campania se va concentra, de asemenea, pe intărirea raportului atractiv pret-performanta al DEICHMANN in perceptia externa, pentru a conferi marcii o atractivitate si o relevanta si mai mare, inclusiv in randul grupurilor tinta mai receptive la noile tendinte.

Descopera noua colectie in magazine si pe www.deichmann.com .

Source