Ziua de 20 mai a marcat 150 de ani din momentul in care Levi Strauss & Co. a primit brevetul privind procesul de nituire a pantalonilor. Pentru a sarbatori cum se cuvine aceasta istorie bogata, Levi’s aduce in prim-plan denimul rigid Shrink-to-Fit, prezent prin blugii 501 Originals – atat pentru barbati, cat si pentru femei. Mai mult, din dorinta de a aduce un omagiu modului original de fabricatie al blugilor 501, tivul pantalonilor va fi realizat printr-o modalitate speciala, avand inscriptionat “150 years of 501jeans” (150 de ani de blugi 501) . Acestia vor avea parte de un proces de spalare distinct, fiind un produs premium.

Pe langa asta, o noua combinatie de finisaje si patchwork-uri de inspiratie vintage sunt disponibile pentru acest model, dar si pentru blugii ’90, pantalonii scurti si jachete de tipul Trucker Jackets. Aceste piese cauta sa transpuna mix-ul dintre procese de productie vintage si finisaje care pun accentul pe upcycling si autenticitate. Inspiratia provine de la popularitatea blugilor vintage 501, dar si de la modalitatile creative si neasteptate prin care oamenii isi modifica si repara singuri item-urile preferate.

Urmatorul articol preferat pe lista noastra isi gaseste baza in arhivele brandului si in momentul cand tiparul devine functional la nivel mondial. Levi’s ne prezinta o piesa vestimentara ce are drept imprimeu bannerul aniversar al colectiei, unde culori puternice transpun indrazneala si exprimare de sine. De la o jacheta Banner Trucker si pantaloni scurti 501Banner ’90s Shorts, pana la blugi 501 Banner. Fiecare articol poate fi purtat in nenumarate combinatii – de la overlayering si asortare intre ele, pana la a fi o piesa statement intr-un outfit simplu.

Odata cu aparitia acestei colectii, Levi’s a ales sa comemoreze cei 150 de ani prin lansarea unei editii limitate numita International 501. Aceasta gama se concentreaza pe elementele clasice ale brandului precum tab-ul rosu, niturile de cupru, eticheta de piele de la spate, ce sunt imbinate cu denimul rigid Shrink-to-Fit. Printre detaliile unice se mai regaseste si eticheta de colectie Levi’s care este tradusa in 6 limbi diferite: japoneza, chineza, coreeana, franceza, spaniola si hindi.

In plus, odata cu aparitia acestor piese vestimentare, Levi’s introduce o paleta noua de culori care transpun o atmosfera optimista si ambitioasa. Culoarea este un element cheie al auto-exprimarii in moda, iar Levi’s cauta sa ofere putere persoanelor prin articolele pe care le creeaza.

Alt aspect care ne-a facut sa ne dorim instant intreaga colectie in garderoba este faptul ca  Levi’s a elaborat o tehnica prin care blugii 501 sunt imbracati in ceară si ofera iluzia unui articol creat din piele. Acestuia i se alatura faptul ca in gama exista piese unde ornamentele lucrate manual, stifturile metalice si strasurile sunt in centrul atentiei.

Daca iti doresti sa descoperi intreaga colectie Levi’s viziteaza levis.com

Despre brandul Levi’s

Brandul Levi’s simbolizeaza stilul american clasic si cool fara efort. De la inventarea lor de catre Levi Strauss & Co. in 1873, blugii Levi’s au devenit unele dintre cele mai recunoscute articole de  imbracaminte din lume, captand imaginatia si loialitatea oamenilor de generatii. Astazi, portofoliul de marci Levi’s continua sa evolueze printr-un spirit de pionierat si inovator neobosit, care este de neegalat in industria de imbracaminte. Gama noastra de imbracaminte de blugi si accesorii de top este disponibila in peste 110 de tari, permitand persoanelor din intreaga lume sa-si exprime stilul propriu. Pentru mai multe informatii despre marca Levi’s, produsele si magazinele sale, va rugam sa vizitati levi.com.

 

Despre Levi Strauss & Co.

Levi Strauss & Co. este una dintre cele mai mari companii de imbracaminte de brand din lume si un lider global in imbracaminte pentru blugi. Compania proiecteaza si comercializeaza blugi, imbracaminte casual si accesorii aferente pentru barbati, femei si copii sub brandurile Levi’s, Dockers, Signature by Levi Strauss & Co., Denizen si Beyond Yoga. Produsele sale sunt vandute in peste 110 de tari din intreaga lume printr-o combinatie de lanturi de comercianti, magazine universale, site-uri online si o amprenta globala de aproximativ 3.200 de magazine dedicate brandului. Veniturile nete raportate de Levi Strauss & Co. in 2022 au fost de 6,2 miliarde de dolari. Pentru mai multe informatii, accesati http://levistrauss.com, iar pentru stiri si anunturi despre companie accesati http://investors.levistrauss.com.

Source