Londra, 29 martie 2022 (GLOBE NEWSWIRE) – Conform raportului de cercetare al The Business Research Company privind piața capsulelor și tabletelor de multivitamine, fuziunile și achizițiile sunt o tendință care se așteaptă să aibă un impact pozitiv asupra acestei piețe. Fuziunile și achizițiile sunt în creștere rapidă, deoarece ajută companiile să mobilizeze resurse și să aibă acces la diverse produse. Acest lucru ajută la îmbunătățirea portofoliului lor general de produse și îi ajută să obțină acces la piețe geografice mai largi.
De exemplu, în august 2021, Catalent, Inc., un important furnizor global de științe de dezvoltare și platforme de producție pentru medicamente din SUA, a achiziționat Bettera Holdings, LLC, pentru 1 miliard de dolari. Prin această achiziție, Catalent și-a consolidat oferta de produse pe piețele de nutriție și multivitamine. Bettera Brands LLC este un producător important în segmentele de suplimente de vitamine în formă de jeleuri și de pastile. În mod similar, în octombrie 2020, Arcadia Consumer Healthcare, Inc., un lider recunoscut pe piața de asistență medicală pentru consumatorii medicamentelor fără prescripție medicală, a achiziționat Naturelo pentru o sumă nedezvăluită. Această achiziție a oferit Arcadia Consumer Healthcare oportunitatea de a-și extinde și de a consolida prezența în sectorul multivitaminelor. Naturelo este o companie premium de vitamine și minerale cu sediul în New Jersey, SUA.
Dimensiunea pieței globale de multivitamine este de așteptat să crească de la 18,24 miliarde de dolari în 2021 la 19,98 miliarde în 2022, la o rată de creștere anuală compusă (CAGR) de 9,5%. Schimbarea tendinței de creștere a pieței de multivitamine se datorează în principal stabilizării producției de către companii după ce au satisfăcut cererea care a crescut exponențial în timpul pandemiei de COVID-19 în 2020. Cota de piață a multivitaminelor este de așteptat să atingă 27,33 miliarde USD în 2026, la un CAGR de 8,1% .
Lansările de produse noi vor conduce la creșterea pieței de multivitamine. Vitaminele sunt nutrienți esențiali care ajută la menținerea sănătății. Multivitamine, potrivit unora, pot compensa obiceiurile alimentare proaste și chiar pot reduce riscul de boli cronice. Părinții sunt foarte motivați să se asigure că, copiii lor primesc toți nutrienții necesari, iar multivitaminele fac adesea parte din această prevedere. Pentru a îmbunătăți atractivitatea pentru piața pediatrică în mai 2021, NewAge, Inc., o firmă de produse organice și sănătoase din SUA, a lansat Nutrifii Kids Chewable Multivitamin, un supliment zilnic pentru sprijinirea dezvoltării sănătoase și a sistemului imunitar al copiilor și adolescenților.
Jucătorii majori de pe piața multivitaminelor sunt Herbalife Nutrition, Abbott Laboratories, Bayer, Nature’s Bounty Co., Bionova Lifesciences, Ayanda GmbH, NutraMarks Inc, American Health Inc, Otsuka Holdings Co., Ltd. și Nature’s Way Products.
Segmentarea pieței globale de multivitamine și minerale este clasificată în funcție de tip; canal de distribuție în magazin, non-magazin; prin aplicare în gestionarea energiei și a greutății, sănătatea generală, sănătatea oaselor și a articulațiilor, sănătatea gastrointestinală, imunitatea, sănătatea cardiacă, diabet, anti-cancer și altele.
Conform statisticilor industriei de multivitamine, Asia-Pacific a fost cea mai mare regiune de pe piață în 2021. America de Nord a fost a doua cea mai mare regiune pe piața multivitaminelor. Regiunile acoperite de raportul de piață al multivitaminelor sunt Asia-Pacific, Europa de Vest, Europa de Est, America de Nord, America de Sud, Orientul Mijlociu și Africa.