Gorand

Gorand este o companie de administrare imobile care se concentrează atât pe administrarea de proprietăți rezidențiale cât și de asociații de proprietari. Compania noastră se bazează pe un grup de profesioniști în acest domeniu. Suntem o companie tanară, flexibilă care se angajează să ofere servicii de calitate. Scopul companiei Gorand este de a oferi cele mai bune servicii posibile pentru clienți la prețuri avantajoase, gestionând în același timp fiecare proprietate cu cea mai mare grijă, integritate și profesionalism. Scopul final este de a crea valoare pentru clienții noștrii, ceea ce duce la afaceri repetate și recomandări.

Ce servicii oferim?

Serviciile noastre de administrare imobile cuprind tot ce inseamnă administrarea unui imobil într-o abordare personalizată la nevoile dvs.

Administrare financiară imobile

Servicii contabile asociații de proprietari

Servicii casierie asociații de proprietari

Servicii administrative imobile

Administrare tehnică imobile

Servicii cenzorat asociații de proprietari

Acces platformă online

De ce să alegeți Gorand?

Gorand este cea mai modernă companie de administrare a proprietăților din București și județele Ilfov.

Oferta noastră include atât expertiză cât seriozitate din partea profesioniștilor pe care vi-i punem la dispoziție, dar și sisteme informatice de ultimă generație, pentru rapiditate și eficiență, întreținute în mod regulat pentru obținerea de rezultate conform așteptărilor.

Portofoliul nostru de clienți în creștere reprezintă dovada că aceștia sunt mulțumiți de serviciile noastre excelente, în mod special de faptul că ne respectăm întotdeauna termenele și că acționăm rapid pentru remedierea oricăror probleme apărute.

Ușurință în gestionarea cheltuielilor prin platforma online Gorand

Cu ajutorul platformei noastre proprietarii și asociația de prorietari se pot bucura de de o tranparență în ceea ce privește valoarea facturilor primite de la furnizori, vor putea accesa istoricul facturilor și al consumului la utilități pe ultimele 6 luni, vor primi prin email raportul pentru fiecare apartament cu valoarea întreținerii și deilat componența ei, vor putea transmite online indexul contoarelor de apă și vor primi notificări pentru achitarea întreținerii și transmiterea indexului la contoare, precum și îștiințări legate de activitatea blocului, adunări generale, propuneri.

Ce includ serviciile noastre de Administrare Financiară a imobilului

  1. Plata facturilor către furnizorii de servicii și utilități
  2. Verificare plăți bancă și întocmirea registrului de casă
  3. Actualizarea registrului „Fond de rulment”
  4. Actualizarea registrului „Fond de reparații”
  5. Verificarea registrelor contabile ale asociației
  6. Depunerea declarațiilor fiscale pentru colaboratorii asociației
  7. Trimiterea de notificări către prorietarii restanțieri în vederea achitării cotelor de întreținere ce le revin
  8. Menținerea relației cu furnizorii de servicii
  9. Menținerea relației cu instituitia bancară unde asociația are deschis cont
  10. Actualizarea contractelor încheiate de asociație cu firmele de prestări servicii care desfășoară activități în cadrul acesteia
  11. Întocmirea de rapoarte anuale privind activitatea desfășurată urmând că acestea să fie prezentate adunării generale
  12. Păstrarea în siguranță a documentelor fiscale ale asociației
  13. Monitorizarea modificărilor ce apar în legislație cu privire la desfășurarea activității în cadrul asociației de proprietari.

Dacă sunteți un proprietar, administrator sau manager de portofoliu imobiliar și căutați servicii profesionale în domeniul administrării proprietăților și al gestionării asociațiilor de proprietari, atunci Gorand – administrare imobile este soluția dumneavoastră!

Source