Cu o asemenea rata de deschidere ai facut deja primul pas pentru generarea de lead-uri: ai captat atentia utilizatorului. Intr-o lume plina de reclame e foarte greu sa captezi atentia potentialilor clienti. Prin SMS e usor! Ai primit vreodata un SMS si nu l-ai citit? In schimb, cate reclame online ai ignorat? Nimeni nu refuza comunicarea prin SMS daca mesajul e relevant!  

Campaniile de generare de lead-uri prin SMS mai au un beneficiu: puterea de decizie e in mainile clientului. Clientii raspund mai des si mai repede la mesajele text decat la apelurile telefonice.

De asemenea, campaniile SMS sunt usor de conectat la alte campanii de marketing. Campaniile radio, TV, panourile publicitare pot contine un call to action de tipul „Trimite DA prin SMS la 18XX” sau „Aboneaza-te la [brand] prin SMS la 17XX si vei primi oferte exclusive”. In magazinele fizice poti plasa coduri QR care, odata scanate cu telefonul, trimit clientilor un SMS cu un cod de reducere pentru online sau pentru urmatoare sesiune de shopping in magazin. Poti trimite linkuri scurte prin SMS, catre pagini unde utilizatorul se poate abona la newsletter sau poate efectua o achizitie.

Lanseaza o campanie de Mobile Advertising pe bazele de date ale operatorilor GSM cu ajutorul sendSMS! Ai acces la o baza de clienti care si-au dat in prealabil acordul pentru a primi oferte de la terte parti. sendSMS segmenteaza si filtreaza baza de clienti dupa criteriile specificate de tine (oras, gen, tip telefon etc.), astfel incat sa obtii o rata de conversie foarte mare. Expediem in masa mesaje SMS catre mii, sute de mii sau milioane de potentiali clienti!

Beneficiezi de suport gratuit din partea managerului de cont dedicat. Stai fara griji legate de livrarea mesajelor, caci detinem servere cu redundanta pentru a asigura continuitatea serviciului. 

De asemenea, datele tale sunt in siguranta. Avem implementate multiple layere de securitate la nivel de hardware si software, retea, interfata web, continut mesaje.

Solicita mai multe informatii prin SMS la 072sendSMS

Source