Varietatea de agende personalizate este un atu foarte important pentru reprezentanţii companiilor care doresc în primul rând să îşi promoveze afacerea şi în al doilea rând să îşi motiveze în mod corespunzător angajaţii. Agendele personalizate sunt accesibile ca şi preţ, se găsesc în magazinele de specialitate şi reprezintă cea mai bună soluţie oferită firmelor care vor să atragă şi să îşi fidelizeze clienţii, să îşi motiveze angajaţii şi să îşi menţină colaboratorii şi furnizorii, fiind instrumente grozave pentru a creşte expunerea de brand, fără depăşirea bugetului de marketing.
Cum ajută agendele personalizate o afacere?
Agendele personalizate se vor dovedi extrem de utile pentru fiecare afacere în parte pentru că au rolul de a:
· ajută la obţinerea loialităţii clienţilor. Oferirea unei agende personalizate celor mai importanţi clienţi din firma este un mod de a le mulţumi acestora şi de a creşte şansele ca aceştia să continue să aleagă compania în detrimentul competitorilor;
· ajută la obţinerea satisfacţiei clienţilor, care se vor dovedi extrem de mulţumiţi. Acest gest reuşeşte să construiască o relaţie pozitivă puternică cu actualii şi cu potenţialii clienţi, lucru care va aduce beneficii pe termen lung. Pentru că un client mulţumit cu siguranţă va recomanda brandul prietenilor şi familiei, acest lucru se va dovedi a fi foarte avantajos pentru afacere, pe viitor;
· ajută la eficientizarea costurilor, agendele personalizate fiind privite ca şi o investiţie extrem de rentabilă;
· încurajează reciprocitatea. Înmânarea unei agende personalizate sub formă de cadou clienţilor actuali sau potenţiali creează bunăvoinţă şi lăsa o impresie favorabilă;
· contribuie la consolidarea activităţii de promovare a brandului;
· sunt ideale pentru expunerea unui eveniment. În funcţie de bugetul companiei sau de dimensiunea evenimentului, se pot personaliza agende pentru fiecare participant.
Cum alegi agendele personalizate?
Agendele personalizate se aleg în funcţie de mai multe criterii importante, de aceea clienţii sunt sfătuiţi să ţină cont de următoarele criterii:
· tipul de agendă aleasă, primul factor decizional, care se referă la modul în care pot fi regăsite agendele, cu spira, buzunare, cu coperta cusută, din piele naturală sau cartonata, simple sau de birou, datate sau nedatate;
· elementele de personalizare alese;
· caracteristicile agendelor ce ţin de tipul de hârtie folosit, de materialul utilizat pentru coperţi, de semnul de carte;
· costurile de execuţie;
· destinatarii agendelor personalizate.
Cine poate folosi agendele personalizate?
Agendele personalizate se pretează tuturor tipurilor de utilizatori, de la angajaţi şi angajatori, până la manageri şi clienţi care nu au un rol important în companie. Cele mai des vizate categorii de persoane care pot folosi agendele personalizate sunt:
· contabilii, care trebuie să îşi organizeze mai bine documentele şi întâlnirile cu clienţii, datele de predare a actelor către autorităţile competente;
· traducătorii, care au nevoie de agende personalizate pentru a-şi organiza mai bine termenele limită pentru proiecte;
· content writerii care au nevoie de agende personalizate pentru a nu-şi dezamăgi clienţii;
· agenţii imobiliari, de asigurări, de promovare a produselor cosmetice, care au nevoie de agende personalizate să nu uite nicio întâlnire cu potenţialii clienţi;
· managerii şi angajatorii.