Intarzierile zborurilor pot fi incredibil de frustrante,ele cauzeaza intreruperi ale planurilor de calatorie si pot duce la destul de multe inconveniente si cheltuieli suplimentare pe care nu le-ai luat in calcul atunci cand ai achizitionat biletul de avion de la o anumita companie aviatica.Cu toate acestea,este foarte important sa stiti ca,in calitate voastra de pasageri este posibil sa aveti dreptul la despagubiri pentru zborurile intarziate,in anumite conditii.

Mai jos in acest articol impreauna cu cei de la aerohelp24.com aprofundam acest subiect al compensarii zborului intarziat,vedem care sunt drepturile si optiunile pasagerilor atunci cand se confrunta cu astfel de situatii de anulari de zboruri.Intelegerea procesului de compensare va poate stimula sa va cereti drepturile si sa cautati cele mai bune solutii pentru a le obtine

Ce reprezinta un zbor intarziat?

Un zbor intarziat este atunci cand plecarea/sosirea este are loc mai tarziu decat ora cand a fost programata initial.

Factori care pot contribuie la aceste intarzieri sunt:conditii meteorologice nefavorabile,probleme de natura tehnica,congestionare a traficului aerian,probleme legate de echipaj sau orice alta problema care duce la intarzierea acelui zbor.Drepturile pasagerilorsunt reglementate de regulamentul UE 261/2004.

Criterii de eligibilitate se refera la intelegerea conditiilor de solicitare a despagubirilor.

Niveluri de compensare reprezinta diferentierea intre zborurile pe distanta scurta,pe distanta medie sau pe distanta lunga.Asistenta suplimentara:drepturi la cazare,masa si comunicare in timpul intarzierilor de lunga durata.

Procesul de compensare, pas cu pas

Ce trebuie sa faceti cand zborul vostru este intarziat si cum sa informati compania aeriana de la care ati rezervat biletul de avion.Strangeti toate informatiilor necesare pentru a va sustine cererea, apoi formulari o reclamatie catre compania aeriana care opereaza zborul anulat

Verificati care este termenul maxim pentru depunerea unei cereri de despagubire si care sunt obligatiile companiilor aeriene,ce trebuie sa faca atunci cand un zbor este intarziat.Intregul proces de compensare poate fi destul de complicat si poate dura o perioada lunga de timp iar pentru asta cel mai indicat este sa cauti o companie care se ocupa cu despagubirile pentru zboruri intarziate sau anulate.

Provocari comune si cum sa le depasesti

Foarte multe companii aeriene resping initial sau intarziere cererile de despagubire si pentru asta ai nevoie de o companie specializata in despagubiri pentru a te asista prin toate aceste proceduri.Bariere lingvistice,apar atunci cand aveti de-a face cu companii aeriene straine sau cu reprezentantii serviciului call center.

Dincolo de compensarea materiala puteti benefia si de alte avantaje cum ar fi cu voucher sau upgrade de bilete.Prin validarea drepturilor voastre,puteti creste probabilitatea de a primi o despagubire pe care o meritati si puteti transforma o intarziere frustranta intr-o solutie satisfacatoare.

Modul in care solicitarea voastra de despagubiri contribuie la imbunatatirea serviciilor aeriene si a experientei pasagerilor.Constientizare si prevenire prin incheierarea unei asigurari de calatori.Pentru a minimiza riscul de intarzieri in cazuri in care aveti zboruri de legatura ar fi indicat ca timpul de conexiune sa fie mai mare de 2-3 ore.

Pledand pentru drepturile voastre veti contribui la o industrie a aviatiei mai responsabila si mai prietenoasa cu pasagerii.Calatorii sigure!!!

Source