copyservice

Amenajarea biroului reprezintă una dintre primele probleme cu care se confruntă managerii. În timp ce identificarea locației și pregătirea documentelor necesare implică timp și efort, transformarea biroului într-un spațiu plăcut pentru angajați și clienți este un pas imperios necesar de urmat. Nu o spunem noi, ci specialiștii în domeniu, care atrag atenția cu privire la faptul că, mai ales în ultimul timp, foarte mulți dintre angajați iau în considerare acest factor ori de câte ori au de ales între mai multe oferte. Nsici nu este de mirare, întrucât aici petrec cel puțin opt ore pe zi, sens în care mediul de lucru trebuie să fie unul optim. Rămâi alături de noi și descoperă, pe parcursul rândurilor următoare, de ce ai nevoie pentru a-ți face biroul complet operațional!

  1. Espressoare de cafea de calitate superioară

La nivel mondial, cafeaua joacă un rol esențial în creșterea productivității și a confortului angajaților. În timp ce marile companii au diverse sortimente despre espressoare și aparate specializate în prepararea cafelei, firmele mici pot opta pentru unul sau două aparate mai mici, dar capabile să realizeze același rezultat la calitate superioară. Foarte mulți dintre angajați sunt interesați de existența acestor mașinării, întrucât este mult mai ușor să prepari cafeaua în doar câteva secunde la birou, decât să te oprești pe drum și să cheltui banii cumpărând cafea de la diferite cafenele. De altfel, acest lucru poate fi setat în favoarea firmei, întrucât aceste cheltuieli se pot integra pe lista celor aferente protocolului, în așa fel încât costurile să fie aproximativ nesemnificative și deloc simțite la nivel de management.

  • Imprimante și copiatoare funcționale

Până să ajungem la momentul în care toate documentele și întreaga birocrație să fie digitalizată, mai avem nevoie de câțiva zeci de ani. Până atunci, orice firmă are nevoie de cel puțin o imprimantă pentru a se putea printa toate documentele și formularele necesare. În cazul în care ai la dispoziție o sumă considerabilă, te poți orienta către achiziționarea unei imprimante și a unui copiator. Bineînțeles, acest lucru se schimbă în momentul în care bugetul pus la dispoziție este limitat. În această situație, este indicat să iei în considerare serviciile de inchirieri imprimate sau inchirieri copiatoare, puse la dispoziție de CopyService. Tot aici ai parte de service imprimante ori de câte ori aparatele se confruntă cu defecțiuni tehnice. Așa cum este de așteptat, de cele mai multe ori este mai ieftin să apelezi la servicii de reparatii imprimante si service copiatoare, în loc să achiziționezi un model nou. De asemenea, pe baza unor servicii de reparatii copiatoare te vei putea bucura de dispozitivele tale, în formatul și funcționalitatea dorită.

  • Dozatoare de apă la orice pas

În România (și nu numai), există orașe și localități în care apa de la robinet este considerată potabilă sau nu. În funcție de zona în care locuiești și muncești, vei avea nevoie sau nu de apă potabilă. Cu toate acestea, achiziționarea unor dozatoare de apă și umplerea acestora ori de câte ori este nevoie se înscrie pe lista elementelor care transformă orice birou într-unul operațional. Gândește-te doar la faptul că angajații tăi petrec cel puțin opt ore pe zi în acel birou, având nevoie de cele mai bune lucruri pentru a-și putea desfășura activitatea la standardele așteptate. De asemenea, poți să reduci costul aferent apei achiziționând-o en gros și obținând prețuri mult mai mici, care îți vor fi de mare folos pe termen lung. În plus, și acest cost poate fi integrat pe lista de protocol, ceea ce nu va interfera foarte mult cu costurile de producție ale firmei.

  • O zonă funcțională de relaxare

După câteva ore de lucru, corpul și mintea noastră are nevoie să se deconecteze și să se relaxeze. Pentru asta, anumite persoane preferă să iasă afară să fumeze, să bea cafea sau doar să povestească alături de alți colegi. În cazul în care vrei ca aceștia să se poate relaxa chiar în birou, este cazul să apelezi la amenajarea unei zone funcționale de relaxare. Poți fie să optezi pentru o zonă de bowling, o masă de ping-pong sau o cameră de jocuri, în care aceștia să își poată lua mintea pentru câteva minute de la activitățile rutiniere pe care le desfășoară. Prin intermediul acestor aspecte, tuturor angajaților le va fi mult mai ușor, plăcut și interesant să își desfășoare activitățile asociate pozițiilor pe care le ocupă cu mult mai mult drag.

De asemenea, aceasta este o metodă ideală de a le oferi un prilej oportun de a identifica modalități optime de confort și relaxare. Astfel, în loc să iasă la țigară sau la o cafea, aceștia pot desfășura diferite activități plăcute și relaxante în zona de relaxare, special concepută pentru a le potența creativitatea și a-i reîncărca cu energie.

  • Purificatoare de aer din loc în loc

De mai bine de câțiva ani, purificatoarele de aer sunt din ce în ce mai prezente în casele și apartamentele românilor. Acestea purifică aerul, filtrându-l de toate particulele, virușii, bacteriile și germenii care ar putea să existe în interior. Luând în considerare faptul că, într-un birou, numărul persoanelor care frecventează spațiul este mult mai mare, un purificator de aer este imperios necesar. Cele mai multe dintre firmele mari și companiile de talie internațională optează pentru sedii foarte mari, în care există ventilatoare. Chiar dacă ventilatoarele nu îndeplinesc același rol ca și un purificator, acestea ajută la împrospătarea aerului din încăpere. Cu toate acestea, în cazul în care biroul pe care îl deții este mai mic, iar numărul angajaților este direct proporțional cu acesta, poți opta cu încredere pentru un purificator de aer (sau mai multe). Acest lucru va fi remarcat de toți angajații tăi în parte, ceea ce îi va determina să petreacă mai mulți ani în firmă, întrucât un mediu sănătos este mult mai dezirabil în comparație cu oricare altul.

Transformarea biroul lui într-unul operațional, sănătos și foarte plăcut pentru angajații tăi este cel mai important aspect pe care orice proprietar de business trebuie să-l ia în considerare, chiar de la bun început.

Source