Într-o lume în care conceptul de influențare reprezintă mai degrabă un subiect controversat, Cristian China-Birta vine cu o abordare nouă. Cartea propune un unghi diferit din care să privim influencerii, punând în lumina reflectoarelor avantajele pe care le pot aduce brandurilor și mediului de afaceri. Influencerul este o resursă ca orice altă resursă care are potențialul de a te ajuta în ceea ce faci. Pe care o activezi în acord cu obiectivul de marketing pe care îl ai, în baza unui contract, a unui brief și a unui buget. Și de la care te aștepți să obții anumite beneficii. Orice alt mod de a te uita la un influencer este contraproductiv, susține autorul.
”Ce ne facem, dom’le cu influencerii ăștia?” este prima carte din România care își propune să consolideze relația antreprenorilor sau a oamenilor de marketing cu influencerii, educând totodată opinia publică pe această temă. Astfel, cartea poate fi văzută ca un ghid util pentru realizarea campaniilor cu influenceri, atingând atât aspecte strategice și creative, cât și teme administrative. Lectura ia forma unui traseu pe parcursul căruia vei găsi răspunsuri la toate întrebările care te vor ajuta să înțelegi, până la finalul acesteia, cine sunt influencerii și ce beneficii pot aduce brandului tău. Structura informațiilor și sfaturile pragmatice din spatele experienței de agenție fac din această carte o resursă indispensabilă pentru oricine dorește să investească în colaborările de influencer marketing.
Abordând în stilu-i caracteristic aspecte raționale ce țin de mediul de business, Cristian China-Birta ne oferă o lectură lejeră cu privire la un subiect care, în final, se dovedește a fi mai serios decât am fi crezut: Influencerii nu vând pentru tine! Tu vinzi pentru tine. Influencerii îți aduc oamenii la poarta brandului – leadurile –, tu faci vânzarea – conversiile. Poate ți se pare doar o chestie de nuanță, dar este o nuanță extraordinar de importantă. Astfel, textul clarifică și concepte relevante legate de obiective, rezultate și metrici setați corespunzător în campaniile desfășurate.
Având o experiență de peste 15 ani în domeniu și cunoscând conceptul de influencer încă dinainte ca acesta să își facă loc în vocabularul uzual, Chinezu, așa cum este cunoscut în mediul digital, a organizat peste 500 de campanii cu și pentru influenceri. Cu o prezență constantă și apreciată în mediul online, Cristian China-Birta și-a câștigat statutul incontestabil de influencer prin cele peste 200 de campanii în care a fost implicat. Astfel, cartea ”Ce ne facem dom’le, cu influencerii ăștia?” poate fi considerată un manual de bună practică atât pentru companii, cât și pentru influenceri.
Cartea publicată de editura Hyperliteratura este deja disponibilă pentru precomandă în librăriile Cărturești, iar cititorii nerăbdători se vor putea bucura în prima lună de achiziționarea unui exemplar cu autograful autorului.
Mai multe detalii despre povestea din spatele cărții și sfaturi zilnice din domeniu pot fi descoperite direct pe blogul cristianchinabirta.ro și pe pagina dedicată de Facebook.
Cartea face parte dintr-un proiect mai amplu susținut de Kooperativa 2.0, agenție specializată în campanii integrate de marketing și comunicare cu aproape 10 ani de experiență în mediul digital. De-a lungul anilor, Kooperativa 2.0 a fost desemnată adesea printre cele mai vizibile Agenții Digitale în online de către Zelist Industries și în ”Top 10 agenții care au lucrat cu bloggerii”, conform Digital Report realizat de Revista Biz.