Raspunsul este da. Nu exista multe companii care sa poata supravietui fara o prezenta pe web si nu exista niciun motiv pentru a nu avea un site web. Site-ul companiei tale poate fi un instrument de marketing extrem de eficient, care poate fi foarte rentabil. Exista destul de multe beneficii si foarte putine dezavantaje.
Exista multe lucruri pe care le poti face cu site-ul tau web, iata 10 puncte de plecare bune:
- Creezi o prezenta. Cine stie despre afacerea ta? Unde pot merge clientii potentiali si clientii pentru a afla mai multe? Site-ul tau te poate ajuta sa iti stabilesti afacerea ca o afacere continua. De asemenea, iti extinde acoperirea catre oricine din lume.
- Ajuta la construirea increderii. Clientii si potentialii noi ar putea dori sa stie despre istoricul tau de afaceri, expertiza si specializarea ta. Acesta este un vehicul excelent pentru ca oamenii sa invete mai multe si sa atinga nivelul de confort pe care il cauta.
- Ajuta sa fi listat pe motoarele de cautare. Construindu-ti site-ul web incorporand tehnici de optimizare a motorului de cautare (SEO), astfel incat sa fi usor de gasit de persoanele care cauta cuvinte cheie relevante. Aceasta poate fi o poarta de acces importanta pentru extinderea afacerii tale.
- Punct de contact. Site-ul tau ofera clientilor o modalitate usoara de a te contacta si de a afla mai multe despre produsele, serviciile si afacerea ta.
- Profita de retelele sociale. Implementeaza o strategie de socializare pentru a ajunge la un public mai mare si pentru a crea mai multe noutati despre afacerea ta.
- Vinde produse. Daca afacerea ta se preteaza la vanzari online, creaza un magazin virtual ca alternativa sau complement la un magazin sau la o locatie de birou.
- Distribuie cele mai recente stiri. Ori de cate ori apar noi evolutii in ceea ce priveste afacerea ta, actualizeaza site-ul web. Site-urile care au informatii noi, relevante si in timp util atrag utilizatorii inapoi mai des.
- Pastreaza-ti site-ul proaspat si contunua sa atragi oameni cu postari obisnuite pe blog. Arata-ti expertiza, impartaseste informatii si ofera sfaturi practice cu privire la subiecte relevante pentru afacerea ta sau pentru clientii tai.
- Afli despre clienti. Afli despre nevoile, preferintele si interesele lor. Stabileste si asigura comunicarea bidirectionala cu potentialii si clientii existenti. Acest lucru va crea o legatura mai profunda si le va servi mai bine.
- Confortul clientului. Furnizarea clientilor cu mai multe moduri de a interactiona cu afacerea ta este aproape obligatorie in aceste zile. Orice lucru mai putin ar putea duce la pierderea vanzarilor.
Preocupari si intrebari comune despre site-urile intreprinderilor mici
Este firesc sa ai intrebari si ingrijorari cand vine vorba de crearea unui site de prezentare. Costul este unul obisnuit. Dincolo de o taxa initiala pentru proiectarea site-ului web, costurile continue pot fi minime. Si avand in vedere beneficiile pe termen lung pe care le va oferi un site web, costul pentru proiectarea unui site web bun ar trebui sa merite.
Alte preocupari se refera adesea la faptul ca o afacere nu este orientata spre web sau ca nu ar vinde bunuri online. Raspunsul la aceste preocupari este ca un site web de afaceri poate oferi atat de multe beneficii. Stabilirea increderii, consolidarea marcii dvs., stabilirea unor relatii mai bune cu clientii si informarea unui grup mai larg de oameni despre capacitatile afacerii tale sunt toate avantajele cheie.
O alta preocupare comuna este ca nu ai prea mult continut de adaugat pentru actualizari frecvente sau nu ai timp sa faci un blog. Raspunsul scurt este ca nu este nevoie. Sigur, mai multa activitate si continut actualizat frecvent pot genera mai mult interes, dar orice prezenta pe web este probabil mai buna decat niciuna. Dupa ce ai un site web de baza, poti adauga oricand, pe masura ce afacerea si resursele tale cresc.