Ai afla ce inseamna certificare sisteme de management?

Experienta Certinspect in certificarea sistemelor de management, realizata pentru o gama larga de operatori economici, de la companii cu experienta pana la companii nou-infiintate, ne arata ca beneficiile unei astfel de certificari nu revin doar clientului in relatia cu furnizorul, ci si de asemenea, atat in ​​achizitiile private, cat si in cele publice, procese importante de achizitie in domeniul achizitiilor fac obiectul implementarii standard.

In plus, abordarea actuala a standardelor din domeniul sistemelor de management se bazeaza pe contextul organizational si pe abordarea partilor interesate in oferta organizatiei de activitati, produse si/sau servicii despre care se demonstreaza ca indeplinesc cerintele care fac parte din referinta sistemului de management presupune o evaluare care aduce valoare atat partii clasice a relatiei furnizor-client, cat si partii de interes pentru parti precum autoritati, subcontractanti, organizatii de teren etc.

Alte informatii

Certificarea sistemului dumneavoastra de management la standarde recunoscute international permite organizatiei dumneavoastra sa se imbunatateasca continuu. Bureau Veritas are experienta si expertiza necesara pentru a va oferi serviciile de certificare si audit de care aveti nevoie pentru a reduce riscurile si pentru a inspira incredere partilor interesate.
certificare sisteme de management
Alege serviciul de certificare sisteme de management din cadrul Certinspect!

In plus, adoptarea unui sistem de management al calitatii ajuta la asigurarea faptului ca procesele unei organizatii raspund in mod adecvat la mediul social si economic din jur. Aceasta inseamna: asigurarea faptului ca produsele si serviciile sale sunt conforme cu cerintele legale, de reglementare si ale clientilor, promovarea imbunatatirii continue a performantei si asigurarea unui management adecvat al riscului pentru toate partile interesate. In cele din urma: incorporati organic toate procesele cheie de afaceri in sistemul de management al calitatii.

Elementele sistemului

Sistemul de management este format din patru elemente principale:

  • Politici si obiective de management si orientari organizationale
  • Responsabilitatile de management sunt definite drept constientizarea tuturor celor implicati de nevoile si cerintele locului de munca
  • Definirea procesului de realizare a conexiunilor intre oameni si obiectivele organizationale
  • Distribuiti si analizati datele (documente si inregistrari) pentru a asigura o performanta organizationala imbunatatita

Un sistem de management proiectat si dezvoltat corespunzator este un instrument pe care o organizatie il poate folosi pentru a comunica interdependentele dintre oameni si procese si pentru a permite luarea deciziilor in conditiile unei analize adecvate, permitand astfel o crestere profitabila.

Source