SANTA BARBARA, California, 15 aprilie 2021 / PRNewswire / – Comvita, liderul global în UMF™ manuka, a anunțat astăzi că a ocupat locul # 1 în tendința mierii de manuka în ultimele 52 de săptămâni, conform datelor SPINS din 24 ianuarie 2021 pentru piața SUA. Cu o creștere recentă a cererii, Comvita a fost adăugată în alte 1600 de locații Kroger, în 750 magazine de vitamine și alte sute de alimentare regionale naturale și premium, inclusiv Fresh Thyme, Rouse’s, Gelson’s și Bristol Farms. Expansiunea extraordinară a brandului Comvita asociată cu o amprentă digitală mai puternică decât orice alt brand manuka a permis companiei premiate să își asigure statutul de brand cu cea mai rapidă creștere de consumatorii de pe piața americană.

Comvita, care a fost pionierul întregii categorii de miere de manuka în anii 1970 în Nouă Zeelandă și Asia, și-a împărtășit neoboșit pasiunea pentru cea mai puternică miere a naturii din SUA. A petrecut ultimii câțiva ani avansând în această industrie educând căutătorii de sănătate și  distribuitori despre beneficiile mierii de manuka, investind în parteneriate media și amplificând cuvântul prin intermediul influencerilor și PR – în tot acest timp navigând în nuanțele sistemelor de calitate și de votare. Eforturile celor de la Comvita au dat roade, permițând mierii de manuka să fie recunoscută pe scară largă și să fie la îndemână tuturor pentru uz personal. 

Această creștere a categoriei mierii de manuka a fost un avantaj pentru comercianți și astăzi există o înțelegere mult mai mare a diferențelor de calitate care pot exista între brandurile de miere de manuka„, a spus Corey Blick, vicepreședinte al Comvita North America. „Vedem că mai mulți distribuitoril acordă prioritate eficacități și credibilității pentru a oferi o valoare mai bună clienților lor. Această tendință a avut un impact pozitiv asupra brandului Comvita, care a susținut calitatea premium și sustenabilitatea de aproape 50 de ani.

 

Comvita are standarde înalte și consumatorii pot avea încredere în UMF(UMF înseamnă „Unique Manuka Factor”, tradus “Factorul unic Manuka”), care este un certificat independent pentru cei trei compuși cheie, asigurându-vă că este miere de manuka originală și măsoară Leptosperina, DHA (Dihidroxiacetonă) și MGO (Metilglioxal) – compusul natural cel mai frecvent asociat cu activitatea sa antibacteriană. Dedicarea sa în etichetare cu valori reale UMF  și-a promovat creșterea semnificativă, comparativ cu alte branduri de miere de manuka – care nu au transparență și certificări independente – au înregistrat o scădere constantă a vânzărilor.

Despre Comvita:

Comvita este liderul mondial în miere de manuka și este pionier în categoria sănătății holistice. Înființată în 1974 și tranzacționată public la Bursa de Valori din Noua Zeelandă sub simbolul CVT, compania oferă consumatorilor atenți la starea lor de sănătate și pieței cosmetice de îngrijire a pielii miere de manuka certificată UMF ™ provenită din surse durabile, care sunt pe deplin trasabile de la sursă la raft.

Mierea manuka certificată UMF ™ este unul dintre cele mai versatile și rare alimente naturale ale naturii. În plus față de gama de produse manuka, Comvita deține și operează cea mai mare fermă de frunze de măsline din lume și oferă o gamă largă de alte produse de sănătate holistice.

Pentru a afla mai multe despre Comvita, vă rugăm să vizitați manuka.ro/comvita sau să urmăriți pe Instagram sau Facebook @manuka.ro.

Source