În spațiul public, observăm o creștere a discuțiilor legate de șansele și, mai ales, de lipsa de șanse pentru ca Steaua să obțină dreptul de promovare în Liga 1. Mulți își exprimă părerea, majoritatea fiind evident influențați de dezinformare sau chiar de resentimente față de clubul nostru. Marea majoritate a acestora au emis deja un verdict: Steaua nu va promova sau, în funcție de interese, Steaua nu ar trebui să promoveze! Mai mult decât atât, FRF este complice și nu face altceva decât să încurce situația și să discrimineze Steaua de ani de zile!

Am demonstrat că UEFA nu impune o anumită organizare, contrar știrilor false din trecut, care prezentau acest lucru ca pe un adevăr. Conform datelor furnizate de site-ul UEFA într-un raport recent publicat, 43 de cluburi din primele ligi sunt controlate de guverne (dintr-un total de 738), iar în România doar 38% dintre cluburile de fotbal au acționariat privat. Cu toate acestea, presa incompetentă și, în special, coruptă nu pare dispusă să clarifice această stare. Concret, legea sportului este discriminatorie în ceea ce privește Steaua, fără a mai avea acel pretext mincinos pe care diverse figuri publice, precum Mitică sau Mircică, l-au promovat ani de-a rândul.

Fără să ne ascundem, suporterii Stelei sunt frustrați și dezamăgiți de managementul clubului în ultimii 7 ani, deoarece, fără excepție, au primit mereu promisiuni mari, dar au sfârșit prin a fi dezamăgiți și mințiți.
Cu toate acestea, în ciuda acestor dezamăgiri, există oameni în club, suntem siguri, care își fac treaba și încearcă să apere acest club și fotbalul pe care îl reprezintă. Ceea ce mulți dintre noi nu realizăm pe deplin este că un club fără identitate este un club fără viitor. De aceea, este crucial să fim uniți și să promovăm, în orice fel posibil, noi, suporterii, ideea că la Steaua se dorește performanță în fotbal și căutăm parteneri sănătoși și pe termen lung, fără a compromite imaginea, identitatea și valorile Clubului Sportiv al Armatei STEAUA!

Vor urma luni grele, deoarece este an electoral și politicienii vor încerca să se folosească de numele Steaua pentru a obține 2-3 voturi în plus. Deja șeful executivului a dat startul sau „a furat startul” (după cum sunt obișnuiți cei din cealaltă tabără) în această cursă și încearcă să se „folosească de STEAUA” pentru a câștiga voturi.

Problema nu este ce vor face politicienii de doi bani, ci faptul că în cadrul clubului nu există nimeni cu viziune sau cu abilități de a atrage parteneri din mediul privat și nu numai. Nu există o strategie sau un plan, ci doar vorbe goale aruncate în rarele întâlniri cu suporterii sau cu cei care doresc cu adevărat să ajute clubul. Cu toate că acum sunt și oameni tineri la conducerea clubului, aceștia nu aduc nimic nou, nu doar în fotbal, despre care nu au nici cea mai mică idee, dar nici în alt sport. Nu trebuie să fii specialist în sport pentru a observa că la Steaua performanța se deteriorează din ce în ce mai mult. Nu îți trebuie grade militare pentru a fi capabil să concepi o strategie pentru atragerea de parteneri la club, dar îți trebuie multă rea-voință pentru a-i refuza sau alunga pe cei care doresc să devină parteneri.

În urmă cu câteva zile, doamna președinte a Agenției pentru Sport a afirmat că mediul de afaceri este deschis și dispus să investească în sport. Ea a transmis un semnal către cluburi să atragă mediul privat alături de sport. De ce acest demers nu este pus în aplicare treptat, căutând parteneriate din firmă în firmă? Sau deja clubul a demonstrat că nu poate, nu vrea și nu vede decât banii de la MApN?

Source