Studiile au arătat că ambalajul unui produs poate influența decizia unui potențial client atunci când face o alegere la cumpărături.

Dacă se face corect, un ambalaj bine prezentat poate fi folosit ca un instrument de marketing eficient pentru a ajuta la recrutarea de noi clienți și la păstrarea acestora în viitor, scrie www.cutiicartonautoformare.com

O regulă de bază în materie de ambalare

Ambalajul și modul în care arată în ochii potențialilor clienți pot avea un impact direct asupra percepției acestora cu privire la conținutul său. Dacă vă puneți produsele în ambalaje de slabă calitate, cu un aspect slab, atunci clienții vor crede că și conținutul este de slabă calitate și viceversa. Folosiți cutii de înaltă calitate (plicuri de corespondență sau alte tipuri de ambalaje) care sunt adecvate pentru produsul dumneavoastră. Nu uitați că produsul dvs. trebuie să fie bine protejat, mai ales dacă este fragil, așa că folosiți un ambalaj suplimentar pentru a-l proteja (aeroplast, carton ondulat, hârtie de împachetat etc.).

Ambalaje de marcă

Brandingul, prin imprimarea numelui și a logo-ului dvs. pe ambalaj, nu numai că îl va face mai frumos, dar îl va face și mai ușor de recunoscut de către clienții dvs. Asigurați-vă că informațiile pe care le imprimați pe ambalaj nu sunt prea multe. Prea multe informații nu numai că vă vor plictisi potențialii clienți, dar vor face și aspectul general al ambalajului mai puțin atrăgător.

Nu vă fie teamă să experimentați designul ambalajului – vă va pune cu un pas înaintea concurenților.

Hârtie de ambalaj

Pe lângă faptul că este folosită ca material de umplutură pentru a proteja conținutul ambalajului, hârtia de împachetat poate fi folosită și ca ambalaj. Întreprinderile care doresc să dea ambalajelor lor un stil mai neconvențional și mai casual pot folosi hârtie de împachetat în combinație cu sfoară, de exemplu. Acest tip de ambalaj ar fi extrem de potrivit pentru întreprinderile care vând îmbrăcăminte și alte produse textile.

Actualizați-vă ambalajul

Unul dintre cele mai importante lucruri la care trebuie să acordați atenție este, fără îndoială, rezistența ambalajului ales. Dacă se întâmplă frecvent ca ambalajul și/sau produsul dvs. să fie deteriorate în timpul transportului, este timpul să vă gândiți cum puteți preveni acest lucru. O modalitate, desigur, este de a opta pentru ambalaje mai rezistente, cum ar fi cutiile și cartoanele din carton ondulat cu trei sau cinci straturi. Astfel, nu numai că se vor reduce daunele și costurile, dar se vor respecta și așteptările clienților, și anume ca pachetul să ajungă intact.

Ambalaje interioare

Exteriorul ambalajului nu este singurul lucru care trebuie să arate bine. O mare parte a așa-numitei „experiențe de despachetare” este dată de felul în care arată interiorul pachetului, iar aceasta este o ocazie excelentă de a vă impresiona clienții.

Evitați ambalarea excesivă

Asigurați-vă că folosiți doar cantitatea de ambalaj de care aveți nevoie și că ambalajul nu este prea mare pentru produse. De asemenea, acordați atenție materialelor de ambalare de protecție pe care le folosiți. Citeste mai multe despre ambalare produse AICI

Source