Piata modei este foarte profitabila, dar si foarte competitiva si, daca te gandesti sa deschizi un magazin online cu haine, este vital sa tii cont de cateva aspecte. Trebuie sa intelegi ca incepi o afacere intr-o nisa foarte solicitata si ca, daca nu iti vei depasi concurentii, va fi greu sa ai succes.
Afla si tu care sunt caracteristicile esentiale pentru un magazin online cu haine moderne!
Ai nevoie de o platforma solida si sigura
Cand iti propui sa incepi o afacere in domeniul vanzarii online de haine moderne ai nevoie de un site construit pe o platforma solida pe care te poti baza pentru a-ti atinge obiectivele. Website-ul tau trebuie sa functioneze impecabil si sa fie sigur. Doar asa poti sa iti construiesti brandul si o prezenta online de inredere si sa faci fata concurentilor.
Ai nevoie de cat mai multe recenzii la produse
Cand vine vorba despre haine pe care nu le poti proba sau pune mana, recenziile altor clienti sunt esentiale. Implementeaza un sistem eficient de obtinere a recenziilor pentru ca este o modalitate excelenta de a creste reputatia marcii si de a combate feedback-urile negative.
In plus, recenziile sunt grozave pentru SEO si te vor ajuta sa fii mai bine vazut de motoarele de cautare si sa atragi trafic organic valoros. Orice agentie creare site in wordpress sau pe alta platforma stie ca utilizatorii cauta deseori recenzii despre produse, iar un clasament ridicat in aceasta directie inseamna o rata de conversie mai buna.
Website-ul trebuie sa fie usor de utilizat si cat mai simplu
Cu atat de multe produse si branduri va fi usor sa aglomerezi website-ul, navigarea sa devina dificila si utilizatorii sa aiba experiente neplacute. Prin urmare, daca vrei sa ai succes in acest domeniu, ai grija sa reduci totul la elementele de baza si sa mentii navigarea cat mai facila. In general, clientii stiu exact unde sa caute chiar daca nu ti-au mai vizitat niciodata magazinul si se asteapta sa ajunga la categoria dorita cu doar cateva clickuri.
Foloseste imagini de calitate
Clientii tai vor sa vada cat mai bine ce cumpara si vor aprecia imaginile clare si de calitate ale produselor. Din fericire, acum poti face fotografii impecabile cu telefonul mobil, asa ca totul devine cat se poate de usor.
Insa, nu uita ca nu doar produsele trebuie sa aiba poze de calitate. Acorda atentie si bannerelor, siglelor si logo-ului care trebuie sa fie cat mai clare, mai dragute si mai usor de citit.
Foloseste politici de retur si ramburs avantajoase pentru clienti
Un alt aspect care poate descuraja oamenii sa cumpere de la tine este faptul ca nu pot returna produsele. Prin urmare, daca vrei sa ai succes, ofera-le o politica de retur si de rambrus avantajoasa. Este greu sa mai gasesti magazine de haine, fizice sau online, care nu accepta returul produselor, asa ca nu mai sta pe ganduri – oamenii au nevoie sa stie ca pot returna usor hainele daca ceva nu este in regula.
Implementeaza vanzarea incrucisata
O alta caracteristica utila pentru a stimula vanzarile intr-un magazin online cu haine este vanzarea incrucisata. Includerea acesteia implica implementarea sectiunii “Clientii au cumparat si” sau “Produse cu care sa completezi tinuta” si prezentarea unor produse care ar putea atrage atentia.
Acest lucru te ajuta sa promovezi si alte produse de pe site si iti poate creste vanzarile. Asigura-te, insa, ca afisezi in aceasta sectiune produse relevante care se combina armonios cu cele din cos.
Implementeaza un ghid de marimi
Marimile pot varia mult de la un brand la altul, asa ca este vital ca pe un site cu haine sa ai postat la fiecare produs un ghid de marimi. Daca vor cumpara produse in masurile care li se potrivesc, clientii vor fi multumiti, vor lasa feedback-uri pozitive si reduci si numarul retururilor.