Comerțul electronic se află în topul preferințelor consumatorilor din ziua de astăzi. Aceștia preferă să cumpere produsele/serviciile prin intermediul internetului deoarece tot procesul se desfășoară foarte simplu și ușor.
Pentru a atrage consumatorii pe platformele noastre online este necesar ca acestea să fie concepute astfel încât la doar câteva click-uri distanță, consumatorii să găsească toate informațiile de care au nevoie (preț, politica de transport, politica de retur etc.).
Iată 3 sfaturi pentru a crește vânzările din mediul online:
- Planificare
Începeți cu o strategie online bine pusă la punct care să vă ghideze activitățile online, susținând astfel și obiectivele generale de afaceri. Lipsa planificării poate duce la risipă de bani și efort.
Strategia online ar trebui să conțină obiectivele, publicul țintă, strategia de conținut și mesajele cheie care vor fi folosite. Aveți nevoie de un plan de acțiune, care să includă o cronologie despre cine ce va face și un program de publicare a conținutului online.
- Folosește o soluție pentru integrare ERP cu magazinul online
E foarte important să folosești o soluție care facilitează sincronizarea comenzilor, prețurilor, clienților, stocurilor dintre magazinul tău online și programul de gestiune și contabilitate folosit (ERP).
Optimall ConnectoR reprezintă legătura informatică dintre magazinul tău online și sistemul de gestiune (ERP). Toate datele cu privire la prețuri și stocuri se preiau din ERP-ul companiei și ajung în magazinul tău online.
Acest serviciu te ajută ca fluxurile de date să fie actualizate în timp real, să reduci erorile umane, să gestionezi comenzile într-un singur loc și să ai control total asupra produselor din stoc.
- Optimizează-ți magazinul online
Magazinul online trebuie optimizat astfel încât experiența consumatorilor să fie una plăcută. Odată ce aceștia își fac o impresie bună despre magazinului nostru online, vor reveni pentru noi cumpărături. Un UX designer vă poate oferi tot sprijinul atunci când vine vorba de experiența consumatorilor. Acesta va cerceta utilizatorii cu scopul de a obține o imagine completă a publicului țintă pentru care este destinat produsul sau serviciul. Odată cercetați utilizatorii, UX designerul va crea profilul utilizatorului care va conține informații despre preferințe, obiceiuri, aprecieri pozitive cât și negative.
În urma acestei analize, vei știi exact cărui public țintă te adresezi și cum ar trebui să arate magazinul tău online astfel încât să le oferi o experiență unică consumatorilor.
Ține cont de aceste 3 sfaturi atunci când îți dorești să îți comercializezi produsele pe un magazin online. Toate acestea te vor ajuta să îți creezi o platformă online friendly ,unde clienții tăi vor reveni cu mare drag.
Dacă pe lângă comercializarea pe un magazin online, realizezi și vânzarea cu ajutorul agenților de vânzări, îți recomandăm să folosești o soluție de tip SFA care să îi ajute pe aceștia să își automatizeze întreg procesul de vânzare, de la preluarea comenzilor și până la facturarea acestora.
Pentru informații suplimentare și o ofertă personalizată de preț, scrie-ne la adresa de email [email protected] iar noi te vom contacta în cel mai scurt timp posibil.