S-au alăturat, prin participare la Bal, demersului Prietenilor Muzeului Național de Artă al României numeroși membri marcanți ai mediului de afaceri din România, ai corpului diplomatic, precum și personalități ale culturii. Companiile care au sponsorizat evenimentul au fost,  Fildas Art, Catena, Ijdelea și Asociații, Amset, GoldNutrition România, Transavia, Theodora Golf Club, UniCredit Bank, TheEdit.ro, Garanti BBVA, Renovatio Trading, Elefant.ro, BRD BRD – Groupe Societe Generale, Ana Hotels, Reciclad’OR, Remat, Tonica Group, Family Business Network România,

În discursul de deschidere a balului, Anca Vlad, președintele Asociației Prietenilor Muzeului Național de Artă al României, a anunțat că s-a strâns suma de 100.000 de euro, a mulțumit sponsorilor, a subliniat importanța promovării marilor personalități românești care au marcat cultura universală și a expunerii lor în instituții muzeale din România, astfel încât asemenea expoziții să aibă ecou mai ales în conștiința tinerei generații, care să capete convingerea că se pot obține performanțe în orice domeniu de activitate.

De asemenea, președintele prietenilor muzeului și Călin Stegerean, directorul muzeului, au mulțumit tuturor celor implicați în organizarea acestui eveniment, Forbes România, Maison Dadoo și Nespresso, precum și persoanelor participante la această manifestare de ținută.

Asociația Prietenii Muzeului Național de Artă al României s-a înființat în 2008, având drept scop asumat sprijinirea activităților muzeului și inițierea în parteneriat cu acesta de noi proiecte menite să crească vizibilitatea acestei instituții la nivel național și internațional și să amplifice rolul său în promovarea identității istorice și culturale românești. Organizația desfășoară în special activități dedicate patrimoniului cultural național imobil (monumente istorice) și mobil (muzee și colecții).  

Source